Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2020. november 27. 10:52 - kmaate

Koronázásom története

Szóval október vége felé elkezdtem néha köhögni, de ez nálam előfordul, meg előtte hétvégén savas érzésem volt is, mondom reflux-szerű valami, majd elmúlik. November első napjaiban azonban már tényleg gyengültem, kedden már kiírtam magam szabadságra másnapra és estére hőemelkedésem is lett. Másnap aztán a hőemelkedés estére lázzá álakult, a köhögés bedurvult, a gyengeség és betegérzés megjött, úgyhogy ki is írtam magam a többi napra is. Aztán csütörtökön beszéltem dokival, mondtam ez lehet Covid is küldjön tesztet. Az jött hétfőn, megállt az utca végén, mondta menjek szépen, 2 perc alatt meg is voltunk. Az csütörtökre lett meg, hogy pizitív. Addigra elmúlt a minden nap jelentkező láz, ellenben a köhögés maradt. Aztán tompult, de a hangom elment, rekedtség, néha köhögés, így viszont nem engednek vissza. Jó, mondom, akkor így nem fogunk visszajutni a civilizációba, kérek még egy tesztet 3 hétre. Kértem, már nem jöttek ki, de mondták menjek, mentem, negatív lett. Így 3 hét után visszamehettem, bár továbbra is néha köhögök és a hangom sem tért vissza és még kell mennem vizsgálatokra és fél óránál többet nem tudok nagyon üldögélni tünetmentesen.

Ami érdekes, hogy egy percig sem voltam hivatalosan karanténba, nem küldtek papírt, nem hívtak, nem kerestek, tesztnél sem kellett magamat semmilyen formában igazolni első alkalommal.

Folyt.köv.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr9016304088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása