Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2023. október 03. 08:29 - kmaate

Sziklák, barlangok és kommunista UFO-k

Eljött a szülinapi miniutazás időpontja is, ami csak időpontjában nem jó, hogy az egészet gyomorideggel kelljen végcsinálni, de hát mindegy.

Bulgáriában már jó sok éve volt pár célpont, ami közös volt bennük, hogy mind távol van egymástól és mindentől, így kivitelezhetetlen. Aztán vagy lettek napi túrák, vagy régen is voltak csak nem voltam hajlandó érte fizetni annyit, most meg már mindegy, szóval összefogtam hármat és irány.

0. nap péntek

Még dolgozás, még utánam nyúlás, majd este el Szófiába, taxival a hotelbe, ami egy lyuk volt, nagyon körbe se tudtam fordulni, de végülis csak aludni kellett, így jó volt az éjjelre.

1. nap. UFO

Taxi a fő katedrálishoz reggel 6-ra majd irány a mikróbusszal és egy kis csoporttal keletre. Megálltunk egy semmire nem jó rózsa feldolgozó üzemnél, azzal elment pár óra, majd kaja, egy random templom mert közelben volt és ha már ott vagyunk és délután 4 felé értünk csak a célponthoz, ami a Buzludzha Monument, ami egy UFO alakú régi kommunista konferencia épület. Be nem lehet sajnos menni, de így is jól nézett ki, pláne, hogy leszállt a köd is, volt egy kis hangulata.img_20230916_155506.jpg
Kb 21-re vissza a szállásra és sleep.

2. nap Barlangok

Mivel szállást váltottam és ezt csak háromszor jeleztem a mai programosnak, így nyilván nem jött, telefon és aztán jött és ma csak két utas volt, szóval valamivel jobb és nem is volt 9 óra oda.

Három barlangot néztünk meg, az első is már hatalmas és nyitott barlang volt, a második egy zárt és hideg, a harmadik pedig az Expandebles 2-ből a még nagyobb nyitott barlang.img_20230917_100327.jpg Kajaszünet sem volt, de nem is volt vele nagyobb baj, 4-re már a szálláson voltunk, igazából problémamentes kis nap volt. Ja hazafelé még a Military History Museum-nál kidobott, hogy pár tankot meg repülőt megnézzek a kertjében, egynek az is jó.

3. nap. - Sziklavár
Elhagytam vége a szűkös kis hotelemet, hogy majd este nagyobbra váltok és újabb mikróbuszos túrára indultam ezúttal a Belograchik sziklaerődhöz. img_20230918_123512.jpgIde is hosszú út vezetett, át a hegyeken majd megérkeztünk a várhoz és sziklákhoz, ahol bár nem gondoltam volna, de megmásztam a többszáz lépcsőt, feljútottam a tetőre és tényleg szép látvány volt majd mentünk még egy szűk, mászkálós, színes fényekkel tarkított hideg barlangba, ami a legjobb zárt barlang volt a kis túra során. Itt még volt egy kötelező kajálás, de nem volt rossz, bár a gyomromat elrontotta. Visszafelé még dolgoztam kicsit a buszban, mert nélkülem áll a hivatal majd Sofiába még kis séta és irány az ötcsillagos hotelem. Ahol közölte a portás, meglátván, hogy magyar vagyok, hogy Orban Viktor a legnagyobb élő ember egy igazi hős és nem csaphattam meg, mert mégiscsak portás. És persze rosszúl is számlázott, mert nem egy top manager. Még fürödtem egy kicsit, megettem a mekis vacsimat és jócakát:)

4. nap - Lenin és barátai

több múzeum is lett volna mára, de a Katonai Történelmi múzeum nincs nyitva hétfő-kedden, ezért mentem arra vasárnap délután, így ma csak két hely mardt és délutáni repülés, szóval ráérős reggeli, fürdés, bepakolás. Aztán irány a Kommunista múzeum, ahol ugyan vég lehetett menni anélkül, hogy jegyet vettem volna, de azért a végén vettem és még pár posztert is meg tudtam nézni a szobrok mellett. Aztán a külvárosba taxiztam a Harangparkba, ahol sok-sok harang van, a nemzetektől, akik küldtek nekik, jopofa, de semmi extra, de nyugis hely. Aztán irány már a reptér, csomó várás, pontos indulás, pontos érkezés, pontos reptérei vonat elkapás, Sparban szülinapi bevásárlás és bumm. 2 órás MÁV késés, ideg, hideg és 22:20 helyett csak 1 után lefekvés. Rémes volt.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr2518219071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása