Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2023. szeptember 08. 05:41 - kmaate

Szaro Nick és Moni

Éves rendes görög utazásom célpontjánál első körben Moni volt meg, ami egy lakatlan sziget, ahova strandolókat visznek át, ellenben pávák és őzek lakják akik csak úgy járkálnak az emberek között, ami hamar felkeltette az érdeklődésemet.

1. nap

Vasárnap reggel elrepültem hát Athénba, majd metróval a kikötőbe, amit végjártam 40 fokba, míg kiderült pont onnan indult a hajó, ahonnan eljöttem, szóval futás, épp elértem még, komp át Aeginára, majd busszal Perdikába, átmászás a hegyen a szállásra és este már pancsi.

img_20230813_174655.jpg

2. nap

Reggel kerestem egy lyukat a kerítésen, ami a II. Világháborús bunkereket volt hivatott elkeríteni és bolyongtam kicsit a hegyen. Volt pár bunker, ágyú álláspont, ilyesmik remek háttérrel. Aztán lementem, hogy hajóval átmenjek Moni szigetére. Még egy óra így akadt, hogy induljon, így kerestem egy alkalmas helyet a városban és bementem a vízbe fürödni. Majd hajó és Móni, ami remek egy sziget, tele őzekkel és pávákkal, amik szabadon mászkáltak és mivel első hajóval mentem, így sokáig lakatlan szigetnek is tűnt. Elmentem távolabb egy szép öbölbe, be a vízbe és egy órán kerszetül chill. Majd még kis állatozás azt elsőként és egyedüliként el is hagytam a szigetet. Délután további pihenés a szálláson olvasással, fürdéssel, stb.

3. nap

Ma a fő templom volt a program, ez több átszállásos történet és maga a templom bár olyan, mint az Akropolisz, de csak egy templom, amit jókedvvel 2 perc alatt vég lehet sétálni. Lementem hát a buszhoz, ami jött is, majd ment is, eszébe se jutott felvenni. Ezért kénytelen voltam taxit hívni, azzal el a sziget fővárosába, ott szereztem némi reggelinek valót majd busszal fel a teplomhoz. img_20230815_093903.jpgHa nem is 2, de 12 perc alatt végsétáltam és el is értem ugyanazt a buszt visszafelé, mert amúgy még 80 perc sok lett volna ott. Itt ismét átszállás majd go vissza Perdikába. Mivel még rengeteg időm volt és mivel tegnap a hajóról láttam, hogy nem minden bunkert néztem meg, így ismét kisétáltam a kis félszigetre a maradékért majd további pihik a szálláson.

4. nap (és nem igaz, hogy minden bejegyzés vége eltűnik, hiába mentem)

Szóval utolsó nap még kis fürdés a viharos tengerben, majd go home fordított sorrendben és késő komppal.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr6918196081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása