Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2019. május 14. 15:15 - kmaate

Te, szalon, Niki

Szóval persze az előző hónapokban is történtek dolgok, ha kicsit muszáj is digitálisan tölteni az idő nagy részét, mert máshogy nem lehet. De azért voltunk Trónok harcás szabadulószobában, fánkfesztiválon, sétáltunk majálisként a szigeten, stb-stb.

És május elején elmentünk Görögországba ha jól emlékszem főleg azért mert olcsó a jegy.

Kedd

Korai indulás, hamari odaérés, némi bolyongás helyijárattal majd egy hosszú kacskaringos buszút le Ouranaopoliba, mert hát Thessalonikin nincs semmi, ezért feleztük az időt a vidéki tengerpart és a város között. Itt a szállás a hegyen, remek kiáltással, este meg séta le meg fel némi görög tállal.

Szerda

Reggeli után lementünk a hajóhoz ami aztán Athos partjai mentén haladt le a félsziget végéig majd ugyanúgy vissza. Athosban 1400 férfi él és még állatból sem teheti hivatalosan a földjére nőnemű a lábát, de hát azért ne maradjunk le a jedikről, küldtek párat csónakkal, hogy imádjuk őket és vegyünk tőlük szappant meg szentképet. p1020737.jpgEgy főjedinek csak az volt a feladata, hogy mindent (értsd szappan, pénztárca, homlok, kulcstartó, stb) lehúzzon 4-5 szent ereklyén, mintha utána becsipogna. Meg eltegyen bevásárlólistákat és 50 eurókat néniktől, mert az jó. De közben meg persze lehetett nézni a hegyre épült kolostorokat és voltak igen érdekesek is. Visszaérve megebédeltünk majd a parton sétálgattunk, beleraktuk lábunkat a vízbe és hasonlók, vacsi, naplemente és vége is a napnak.

Csütörtök

Sajnos már itt kellett hagynunk a vidéket és visszamenni a városba, de ráérősen sétálgattunk le, aztán zsúfolt buszon vissza Theszalonikibe. Itt olyan szállásunk volt, hogy egy kisebb jakuzzi is volt a hálóba, amit este kipróbáltam, de előtte persze még sétálgattunk a városba, főleg a parton meg a semmire nem jó piacon és egy hamburgert is ettünk a közelben.

Péntek
Szép időnk volt és egy egész napunk felfedezni Thessalonikit. Így kb. délbe indultunk és a reggelit ebédidőben a város legjobb wrapos gyroszosánál kezdtünk, igazán finom volt. Innen felsétáltunk a Rotundába, ami ilyen római kerek templomocska, onnan lesétáltunk a partra, megnéztük az eserenyős szobrokat és felültünk egy hajóra, mert ingyen vitt, ha túl drágán vettél rajta italt. p1020809.jpgSzóval hajókáztunk kalózokkal fél órát, kicsit pihentünk a lakásban, majd kaját vadásztunk, de végül ugyanaz lett, mint ebédnél a reggeli, de azért még mindig jó volt.

Szombat
Nem maradt más hátra, mint visszajönni, még reggeliztünk valami szendvicset, végszenvedtük a zsúfolt buszt a reptérig aztán még idejébe hazaértünk, hogy lássuk, hogy már 3-4 napja ázik a bojlerből kifolyó víztől a lakás...

komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.