Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2021. június 24. 08:41 - kmaate

Napközbeni lassú Lisszabonba

Mivel itthon már lassan kipörgettem a sétákat amit gondoltam (legutóbb a Népszínház utca szépségeit fotóztam, legalább láttam letartóztatást élőben:), plusz 2 nap szabit el kellett használni, plusz menjünk már, így a hétvégén kimentem Lisszabonba.
A város maga nem nagyon érdekelt, de Sintrában volt egy kút, ami már régóta érdekelt. Szóval szombaton repültem, szálláson medence, közel az amúgy remek metrómegállóhoz.
Másnap volt a város felfedezése, reggel elmentem a Water Park-hoz, ami nem igazán üzemelt, legalábbis kevés vizet tartalmazott, de azért érdekes volt. Innen elmentem a Maat-hoz, amit előző nap találtam és a neve miatt megetetszett, kiderült, hogy elég jó kilátás van róla a hidra meg a vízre, szóval nem bántam meg az extra sétát. Nem messze tőle volt a komp kikötő és pont ment a komp, így vettem rá jegyet a semmibe meg vissza, de alig lehetett kilátni az ablakon és elég hamar vissza is ért, szóval kidobott pénz. Innen átsétáltam a St. Jeromos templomhoz vagy mihez, ami elvileg egyik legérdekesebb lett volna, de ami bejáratnak tűnt, ott mondták, hogy nem, ami meg megint bejárat lehetett az meg már tengerészeti múzeum volt.Szóval nem jutottam be. Innen már csak a Belem tower volt, az elég szép kis park, ha semmi extra is. Innen haza és pihi.

p1040244.jpg
Aztán hétfőn már Sintra volt. Korán kivonatoztam, majd gyalogosan mentem a Quinta da Regaleira-ba, ahol a már említett kút volt. Mivel így már 10 előtt ott voltam, első voltam a kis sorban és egyből trappoltam is fel a hegyre, ahol a kút volt. Szóval senki a parkban, csak én, meg is lett a kút, le is fotóztam és aztán leereszkedtem az aljára, ahol egy vízes barlangszerűségen keresztül kellett kijutni a parkba. Itt további szintek, bástyák, barlangok, stb-stb, elég érdekes nagy park volt. Innen egy messzi parkba akartam kijutni, elvileg lett is volna busz, de rendeltem taxiszerűséget is. A busz nem jött, mert nem jár többet, a taxi jött, majd meghallotta, hogy oda akarok menni, amit leokézott az appban, akkor azt hazudta, hogy oda nem lehet menni, szálljak ki és csá, de azért elrakta a kuponos eurómat. Így visszasétáltam a központba és hívtam egy Ubert, aki azt mondta, hogy persze, hogy lehet oda menni, igaz jó nagy kerülővel, ezért nem akart a másik. Szóval irány a Palácio de Monserrate. Itt maga a palota nem sok vizet zavart, de nem volt csúnya, ellenben a kert még nagyobb, még szebb, dúsabb és itt is volt egy rom, amit nagyon akartam, itt is egyedül voltam kb. szóval remek volt. Sajnos a Pena palota így kimaradt, mert egy palotáért már nem veszek napi jegyet és már idő se volt oda felsétálni.
Utolsó nap már 13-ra ki kellett érni a reptérre, de azért még terveztem sétálni a városba. Azzal nem számoltam, hogy a táskám itt már tele, vettem még pluszba két óriás mangót, aminek súlya is volt, szóval miután megnéztem az St. Domingos templomot és a felvonót és 20 perc után sem talátam meg a Carmo Conventet, úgy döntöttem, hogy már örülök, ha hazajutok, szóval irány a reptér, hosszú várás és indulás haza.
Szóval volt ami kimaradt, de két, nekem érdekes meg belefért, így talán megérte.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr2916597350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása