Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2016. január 01. 12:00 - kmaate

Ez volt 2015.

Nézzük milyen is volt 2015. Bizony egy erős közepest megérdemel, szinte jó is, komolyabb problematikák nem voltak, amik voltak megoldottuk, komolyabb jóságok voltak 1-2, de azok is hamar elmúltak. Komolyabb változás szerencsére sem pro sem kontra nem volt, maradjunk is ennyiben. A rajtam kívülálló dolgokkal nem tudok mit tenni, így a szociális kapcsolatok csökkenésének 1%-át sem tartom a magam hibájának, ugyanakkor az antiszociális szabadság igen kívánatos mértékét továbbra is lehetővé teszi az élet, ami nem rosszabb az első csoportnál, de tény, hogy tőlem a csúszka mehetne bőven a szociális felé is.

No, de nézzük, mit csináltunk. Olvasásról a statisztika a blogon, fészen, molyon, idén is átlagos. Persze rengeteg sorozat, film, erről nincs túl komoly statisztikám, mert nincs normális oldal, ahol lehetne ezeket jelölni, imdb meg tracktv (vagy valami hasonló) check-in-ekből meg nem lehet egyáltalán, de öröm volt az új Jurassic film kevésbé az új Avengers és Star Wars és sorozatok terén ismét remekelt a Fargo és a Hannibal befejezése is, ahogy viszont Jessica Jones-nak nem sikerült elérnie a Daredevill színvonalát. És akkor persze a munka és alvás mellett ez a kettő kiteszi a 85%-át az ember életének (amiből az alvás meg a munka a hétköznapok 75%-át, tehát igazából csoda, hogy marad másra is).

De azért voltunk Tolkien napon, torkos csütörtökön, barátos szülinapos éttermekbe (bár nem minden, áttolódott), a Pilisben, Budai-Hegységben, a Bakonyban és egyéb helyeken, három egésznapos túrát is tettünk kocsival országon belül és határon éppen túl, bejártuk az összes pesti hidat keresztbe és kasul, ahogy a VII. kerületet is falfestésekre vadászva,  sétáltunk a vácrátóti arborétumban és a világ leglátogatottabb arborétumában is. Voltam Öninditós kitelepüléseken és Boros-os festménykiállításon is, és májusban sikerült eljutnom Dubai-ba,ahol mindent sikerült megnézi, amit szerettem volna és visszafelé még Isztanbult is átjártam teljesen. Voltam filmes sétán Pesten, forgattam reklámfilmet magyar sztársportolókkal és Ron Howard-dal is forgattam az idén jövő Tom Hanks filmet, remélem nem vágnak ki, ugyanakkor a lakás környéke meg egy világháborús filmdíszlete volt heteken át. Csónakáztunk a Dunán, voltunk bunkerban és bár esőben de bekocsiztuk a fél Balkánt főleg Trónok harcás forgatási helyszíneket bejárva és persze zárásként majd két hetet töltöttem Ázsiában, Thaiföldön és Szingapúrban, ami remekül sikerült.

Megvettem életem első festményét, átrendeztem picit a nappalit. Voltam végre kijutós szobába. Voltam kalandrandin és jobb randin is, de igazából semmiből nem lett szinte semmi. 

Elhunyt több axolotl is, pótolva is lettek, megsiratva is, de már komolyan foglalkoztat, hogy eljön az idő, hogy váltok sima halas tankra.

Megdöglött a telefonom is, de lett új, megdöglött a zuhancsap is lett, de lett régi. Beáztam otthon, de úgy, ahogy kijavították, beáztam a cégnél, de igazából fél év után is rothad a plafon és ülök a bűzben vagy a hidegben, szóval az nincs megoldva szerintem.

Fogytam vagy 16 kilót és híztam talán még többet és annak nagyrészét ugyanazzal a módszerrel, ahogy fogytam, kevesebb részét meg okkal, vonóval, de majd megint nekifekszünk, de tény, hogy nem hiszek abban (és adataim alátámasszák), hogy az egészséges kalóriabevitellel és összetétellel lehet fogyni, mert egyrészt valóban lehet, de ha megunja a szervezet, akkor ugyanúgy lehet hízni 1500-2000 alatti, alacsony szénhidrát, zsír kombóval is.

Az év programja a Spotify lett, bár korántsem tökéletes, de jól kiegészíti az mp3 letöltést is, így két forrásból megy a zene, sose kell megállnia, mindig újabb és újabb adag jöhet:)

Idén volt a Vissza a jövőbe napja is, elmúlt mostmár minden rész a múlt. 

 Szóval ja, így átnézve nem otthon hevertünk egész évben, de igazából persze a fentiek ellenére de:)
Hogy mit hoz a a 2016? Őszinte pesszimizmussal/realizmussal fordulok felé, lévén, ha kiesnek a kocsis magyar és külföldi túrák, akkor kiesik az 50%-a a programoknak és hát erre kaptunk ígéretet, ahogy elvileg a repülős túrák még maradnak, egy már biztos, ha beengednek az országba, tervek vannak még rövid félnaposra és persze hosszabbakra is, de ez igazából nagyrészt az aktuális egyenleg, az épp akciós repjegyek és az időjárás függvénye, de sokmindenre nyitott vagyunk, és remélhetőleg azért egy év múlva is jókat tudok ide írni. Meglátjuk.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr798219964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása