Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2021. szeptember 27. 09:48 - kmaate

Mátéra

Már nem tudom honnan jött, valahogy elém keveredett Matera, mint érdekesnek tűnő hely, valószínű még a Wonder Women idejéből, aztán akkor valami miatt nem volt megvalósítható, most újra elő lett véve, mert Bond és kiderült, hogy a legolcsóbb repjegyekkel és némi buszozással oda lehet jutni és nem csak az van, hanem Gravina is a közelben, ami még érdekes lehet és oda is van busz. Szóval egy újabb olcsó és érdekes hétvégének ígérkezett. Kb. az is lett, de azért voltak döccenők.

Wizzair oda is és vissza is 50 percet késett az indulással, ami azért jelentős, mert az út sem sokkal hosszabb. Mivel nem akartam sem este 9-ig Bariban maradni, mert nincs ott semmi és utána menni Materába, és keveseltem az időt, hogy Bariban éjszakázzak és másnap menjek Gravinába, így végülis átszállással mentem volna első nap Gravinába, második nap onnan Materába, negyedik nap vissza Bariba. Az átszállás az vonatról buszra történne, ami a vonatosok szerint egyszerű, hisz a busz a vonat állomásról indul tovább és van rá 8 perc, egybe adták a jegyet, így nyilván meg is várná, ha úgy alakulna. Na én leszálltam ismeretlen városban, kerestem a buszt, de nem volt, eltelt a 8 perc, el a 18, sehol semmi, közelben diákok mondom merre van itt a buszállomás, mondták olyan nincs, itt nem jár busz, csak vonat. Mutattam a jegyet, rácsodálkoztak, hogy tényleg létezik busz, de ettől még nincs. Elkezdtem kóvályogni a városban, de sehol semmi még embert is alig láttam és az eső is elkezdett esni. Közben a szállás pont írt, hogy mikor érek már, mondtam lehet soha, nincs busz. Na ő kinyomozta, hogy alapból nem ott van a busz, de ami nem is ott van azt is áttették egy hete jó messze. Elmentem oda. Ott azt írták innen megy, kivéve ami nekem kell mert az amonnan. Átmentem amoda, ott semmi jel nem volt. Mondom szállásnak, hogy döntsön, mert nem tudok egyszerre két helyen lenni és már csak 5 percem van dönteni, persze ő a másikat döntötte, szóval újra visszamentem, immár vagy 10 km séta után, de pont elértem, beértem, szállást elfoglaltam.
Másnap indultam Gravina felfedezésére. Reggeli járt volna, de kiderült az egy croassan meg egy kávé, a kávé nem cserélhető, a péksüti meg egy semmi, de inkább elhoztam. Megnéztem egy barlangtemplom félét, bár nem volt nyitva, bolyongtam az óváros labirintusába, több olasz is megállított, hogy olaszul mondjon nekem sokat, hiába jeleztem, hogy ez nekem kínai. Aztán elértem a hídhoz, ami végülis az egyetlen lényeg a városban, átsétáltam rajta, ott még voltak valami gödrök meg romok és 1 millió légy. Akik innentől követtek. Bemásztak mindenhova, egyszerre 8-an támadtak, abba nem hagyták a következő 7-8 órában. Vadásztam egy fagyit és a zárt helyen ettem meg, addig békén hagytak, aztán kisétáltam a buszhoz, mert már nem volt mit nézni és itt várakoztam előbb 4 órát, majd még egyet, mert egy órát késett a busz, a hülye legyek meg vég támadtak. Egy játszótéren káromkodtam és karatéztam órákon keresztül, már jött a parkőr is a végén. Na, mindegy végül eljutottam Materába, ott 2-3 km után megtaláltam a szállást, úgyhogy ez is megvolt.

p1040596.jpg
Aztán jött a szülinap és Matera bejárása. Tényleg érdekes város, a szállás mint később kiderült végülis egy hegyen van, innen le kellett ereszkedni, majd fel, majd át még egy hegyre és vissza. Mindezt a 9000 éves város többszáz éves házai között, még labirintusosabb, mint Gravina, szép látképekkel a hegyekről. Mivel kajával nem volt jó tapasztalatom még bementem a boltba vettem burgernek valót és otthon kisütöttem, bár ez se lett túl jó, meg a felét ott is hagytam.
Utolsó nap hajnalban még kisétáltam a buszhoz, el Bariba, ott is körbementem de tényleg semmi érdekes nincs, aztán már a reptéren vártam a késést. Szóval rengeteg üres idő, 3-4 óra élvezet, de sajnos ez várható, amíg nem egy zárt kocsival teszi meg az ember a 6x ennyi utat ennyi idő alatt. Bár lehet akkor meg drágább, meg hát nem választható.

Hazaérve még névnapon kiegészítettem egy Spa-ba menéssel, ami mivel hétköznap és munkaidő így azt jelentette, hogy kvázi az enyém volt az egész hely. Elején még volt egy pár, aki előttem érkezett, de ők távoztak 20 perc után, utánna 4-6 medence csak az enyém, szóval jártam egyikből a másikba. Tegnap meg még a barátokkal ettünk egy unikornis burgert, bár csak kint az utcán, a forgalomba, mert nem engedtek be az étterembe, mondván hiába foglaltam és jelezték vissza 2x, ők azt nem látják és amúgy is telt ház lesz. És aztán bent üresen kibiccelték azt az időt, amíg el nem mentünk, zero teltház.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr8216701388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása