Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2022. január 26. 11:30 - kmaate

Év vége év eleje Bambara Málta

Még novemberben voltam last minute a Bambara Hotelbe, ami évek óta a kívánságlistámon van és most harmadáron sikerült okosítanom és nem is volt rossz, a medence tetszett, voltak szurikáták, kenguruk, bolyongtam labirintusba, pihentem pár napot, nem mintha a többi napom nem pihenéssel tölteném. Aztán pár társas, egy két hetes ünnepi otthon pihi, egy unalmas január, majd pedig már annyira untam, hogy inkább elszöktem 4 napra Máltára, mielőtt azt is túlbonyolítják covid ügyileg.

Málta közepesen érdekes, ellenben könnyű célpont, közel van, olcsó a jegy, olcsó a közlekedés, nyáron igazából nem is rossz, mert azért láttam jó fürdőhelyeket. De most tél volt, 16 fok, meg covid így a fele busz nem járt vagy máskor és másfelé. Szóval az utazás nagy része buszok várása és buszozás volt, de hát ez van. Azért első nap megnéztem a kínai kertet, ami félig zárva volt, de volt rés a kerítésen, a blue grottot, ami egész szép még felülről is és medencéztem kicsit a szálláson. img_20220115_105916.jpgMásnap a red castle volt majd kicsit körülményesen a Popeye village, ami nem rossz, de pénzt azért nem érne meg, de hát ez van. Innen még egy öblöt megnéztem majd ismét haza. Harmadig nap Gozo, ahol előbb jópár óra után elértem a Giggante múzeumot, ahol mondták ,hogy zárva mert covid, aztán egy formás újnak tűnő templomot majd a leszakadt szikla hűlt helyét, de az látványos kis partszakasz volt. Utolsó nap még reptér előtt Valettában megálltam, felső-alsó kert kis séta, kis nézelődés és már jöttem is haza. És most kellene valami hétvégére, mert már nagyon unom.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr8116824424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása