Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2015. augusztus 24. 07:29 - kmaate

Mindent a Citi Bankról

Bontsuk ketté a témát. Egyrészt a hitelkártya az egyik legjobb dolog a világon a GPS és a sósav után, én is kerestem vele jópár ezrest, nem csak Citissel, de másik két bankéval is. Az, hogy ennek ellenére a tudatlan többségnek még mindig nincs és elítéli, ahogy meghallja, hogy hitelkártya, vagy THM 45% azzal nem lehet mit tenni. Tutcatnyi fórumon meg lett hirdetve, hogy tessék jelentkezni, kapsz 20 ezret, ha belépsz, plusz visszajön csomó pénz, ha meg nem használod, akkor elrakod a többezret és később visszaadod a kártyát, semmi veszteség, csak nyereség kockázat nélkül. De nem, senkinek nem kellett. (még most sem, pedig még 3-4-et ajánlhatnék)

Szóval a Citi Bank banki szolgáltatásait mindenkinek ajánlom, a céget magát viszont abszolút nem.
Kitalálták, hogy akcióznak, aki ajánlja a hitelkártyájukat és azon keresztül valakivel sikerül szerződést kötni az kap 20 ezer citi bank pontot, ahogy az ajánlott is.
Március 14-én beajánlottam hát a szülőket, had menjen.
Egy hónap és semmi, senki nem kereste őket. Mondom odaszólok, hogy tán kéne. Rá pár hétre keresték, elsőre nem, csak másodikra sikerült megbeszélni a találkát, kiment az ember így május eleje környékén, bekérte a papírokat, eltűnt megint hetekre, megint rájuk lett szólva kiment, megkötötték, június 11-e környékén megjött a kártya, elkezdték használni, meg is kapták a 20-ast, nálam semmi. Felhívom őket, mondom, hol a pénz. Látják, de havi egyszer írnak jóvá, biztos 15-én használta csak és aznap már én nem kaphattam meg majd július 15-én. Eltelt megint egy hónap. Persze megint nem jött meg, felhívom, hogy mi van, 25 percg várakoztatnak, majd közlik, hogy látják meg minden, de egyrészt 30 napon túl van az ajánlás (mi közöm hozzá, én leadom, nekik kell hívni, mit tud az ember tenni én még többet is tettem, mert ha nem zargatom őket máig nem hívják őket fel) meg hát nem is azon a telefonszámon érték utol végül (időközben meg lett adva társkártyabirtokos száma is, mert a másikat nem érték el), majd jegyzőkönyvet vesznek fel és még 30 nap.

Innentől már tényleg csak egy hét volt, hogy jóváírták.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr1007705500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása