Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2015. június 11. 14:38 - kmaate

Könyvhét és Inferno

Hétvégén Könyvhéten voltam, mert összejött pár reci, meg dedikáltatni kellett Laci bácsival meg még nyertem egy könyvjelzőt is, szóval tényleg érdemes volt kimenni (volt még 10 tojás is:)

Hétfőn meg már Ron Howard-dal forgattam Ferihegy 1-en Inferno-t. Régi vágyam volt, hogy egyszer statisztáljak rendes filmben, hát ez is megvolt, sajnos Hanks-t nem láttam, de a rendező megvolt 5 centiről is meg még volt 3 színész, akit így-úgy láttam már dán, indiai vagy amerikai filmekben. Kezdetben még izgalmas is volt, kaptam csajt is, meg a színészek mellett, előtt sétálgattunk, de aztán már átmentek párbeszédbe és mi megy nagyon háttérsétálásba a reptér váróban, ami meg nem izgalmas 20x-a és küzdeni kellett a deja vu érzéssel. Egyenlőre ennyit az Inferno-ról, de remélhetőleg még lesz lehetőség, ha nem kéne dolgozni szombaton, akkor mennék most is két éjszakára, de hátha lesz jövő héten is lehetőség, addig meg le kéne küzdeni ezt a köhögős szarságot, ami megint rajtam van.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr507534310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása