Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2022. június 10. 08:21 - kmaate

Megy a gőzős...

A májusi kirándulás az a családi Nagykanizsázás volt, illetve mivel az nem tartalmazott rendes fürdési opciót, így ki lett egészítve privátba, visszafelé útközben Siófokkal.

Szóval csütörtökön le Venyimre, pénteken el Nagykanizsára, ott mindenki összetalálkozott, kaja majd irány a tó melletti szállás, játszóterezés, ilyesmi a gyerekekkel.
Másnap Azaleás-völgy felfedezése és erdei túra és asszem kb. ennyi volt a program, amin részt is vettem.

Vasárnap aztán irány Siófok, ahol mozi, Balaton megnézése és fürdés az egész jó medence és jakuzzi komplexumban, úgy, hogy mindig egyedül tudtam lenni. Ja és a szobák is design szobák voltak, igaz az enyém valami nagyon retro, szőrös fallal és hasonlókkal, láttam már jobbat:)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr6717853249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása