Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2023. július 06. 10:10 - kmaate

Barlangba vonultam

2008-ban voltam Egyiptomban hajókázni, akkor az út mentén feltűnt egy hotel, barlangszerű, dinó csontvázak stb. Érdekesnek tűnt és el is felejtődőtt. Aztán kb egy éve valahogy elém bukkant és jobban utánanéztem, de nyilván alapvetően egy hotel kevés bármire, de azért elraktam talonba. Aztán jött egy akciós repjegy, még nem is a nagy kánikulába, gondoltam why not. Aztán nem nagyon válaszolgattak vagy összevissza, így nem az egész nyaralást csak egy részét raktam ide, így még utazás előtti nap is foglaltam szállásokat.

1. nap.

Munka után (még a reptéren is munkaügyben kellett telefonálgatnom) irány Hurghada jó nagy késéssel, éjjeli érkezéssel Hurghadától egy órára délre. Mivel a vacsora benne volt az árba, így kértem, de nem igazán lett belőle sokminden, ellenben 23 órakkor még merültem egyet a medencébe, tilos, de ki látja, vagy kit érdekel:)

2. nap

Kiderült, hogy egyből a strandon van a bungalóm, így reggelivel együtt be is mentem fürdeni, a remek tengerben, korallokat nézni stb. A nap is kb. így folytatódott, pihenés szobába, séta a parkban, fürdés tengerben, medencében, kaja vadászás, ennyi.

3-4.. nap

Délelőtt ugyanaz, mint előző nap, aztán délben leléptem, hívtam egy Ubert és elmentem a Mini Egypt parkba, ami kb fél órára volt a sivatag közepén. Maga a cucc nem igazán volt érdekes, ezeregy ilyet láttam és ráadásul 40 fok, de sokminden egyéb látnivaló nem lett volna, meg volt felesleges időm, szóval nem gond. Innen a másik szállásra mentem volna, de csak a 3. Uberes vitt el, egy kirakott, egy el se jött, a 3. meg félreértette hova megyünk, de akkor már késő volt így elvitt. Itt megkaptam végre azt a barlangszobát, amiért annyit sírtam és nem akarták odaadni, de meggondolták magukat vagy pont üres volt, szóval földszinti és egyből a szobából a medencébe be. A szállás, a szoba és főleg a medence nagyon jó volt, a kaja nem annyira, a partra meg ugyan kimentem, de fürödni ittt nem fürödtem. Szokásos semmittevés és a következő nap is vég.pano_20230612_070454.jpg

5. nap

El kellett hagyni délben ezt a szállást, de még volt egy másik szállásom kb 1 km-re ettől, ami a hosszú, folyó szerű medencéje miatt válaszottam. Átjutottam, a felnőtt medencét ki is probáltam párszor, végsétáltam a folyón át a tengerig is, de igazából már kisebb problémák is voltak, meg hát ennyi a program, hogy medence, pihi, kaja, szóval elment ez a délután is.

6. nap
A délelőtt úgyszintén, majd mivel csak este ment a gépem, így még kivettem egy apartmant kemény 10 euróért. Mielőtt odamentem még elmentem egy plázába, de kb. semmit nem találtam megvehetőnek, megehető meg nem is volt talán. Az albérlet kicsi volt meg a parton, medencéztem a hideg vízben pár egyiptomi családdal és a hugymeleg sekély vízben is majd ki és éjjel haza.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr3818154484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása