Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2014. augusztus 22. 15:20 - kmaate

Bombastic

Bár az életem visszatért a kezdőkörbe (legalábbis májusi kezdőkörbe), vagy legalábbis jó lenne csak így kezelni, mindenesetre az élet nem állt meg (még).
Kedden, hogy legyen mivel eltöltenem a délutánomat, segítségemre jött a Katasztrófavédelem meg a Honvédség és kiparancsoltak rántottasütés közepén a házból, merthogy majd jól felrobban és ezért jobb, ha kint vagyunk. Szóval kimentem, kicsit nézelődni, meg olvasgatni, a végén meg már el kellett mennem kajáért is, mert a rántottához nem fértem hozzá és a lakáshoz sem kerek két órán keresztül. Aztán persze nem robbant fel, meg csak valami 7 centis gránát volt, szóval túl volt lihegve.
Pénteken Dáviddal elmentünk egy régebben kinézett túraútvonalra itt a környéken, gyakorlatilag Budaörsről átsétáltunk Budakeszire, de a legtekervényesebb verzióban. Szóval volt itt lőtéren való átmászkálás, szöcskemező, laktanya, bánya és kaptárkő is (sőt egy kisminkelt lovat is láttunk), úgyhogy nem unatkoztunk és a tempó is bírható volt.
Hétvégén pedig újabb axival gyarapodott az állatkertem, aki meg is halt másnapra, szóval igazából lelkielg nem vagyok a toppon.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr346626075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása