Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2013. december 31. 08:41 - kmaate

Utolsó napok

2/3-ához ért a nagy téli szünet, ami kicsit se nagy, legalábbis nekem sajnos már nem csak a munkanapok pörögnek gyorsan, de ez a pár fránya kis pihenőféle is, szóval lassan lehet visszamenni dogozóba és jön a 2014 is.
Mielőtt nekikezdenék az éves értékelésnek, gyors összefoglaló az elmúlt pár napról.
Sem a bankügyeket, sem a postázást nem tudtam megoldani még szünet előtt, szóval ezen problémákat elnapoltam, majd hatodikán, valamint egyenlőre nem veszek tudomást róla, hogy vizesedik a sarokba a tapéta a padlókörnyéken, szóval problémamentes vagyok látszólag, ami azért jó.
A karácsony felét megtartottuk Pesten 22-én, szerintem jó volt, a maradékot meg 25-én, ami meg szintén problémamentes volt, szóval már két éve nem romlik a karácsony jelentősen, ami azért jó, bár karácsony feelinget már nem tudok kreálni semmivel és az ajándékok sem nagyon érdekelnek, bár lassan kezdem megszeretni az ajándékozást, csak lenne mindenkinek listája:)
Aztán visszajöttem, nyomtunk mozimaratont is, de elég rossz filmek jöttek össze, a többit meg lassan törlöm nézetlenül, hogy legyen hely, meg kevesebb filmet nézzek jövőre.
2013-12-30 13.10.jpg
Tegnap meg megtartottuk a Szilvesztert, mert így tudtuk időben összehozni, meg így már nem gond, ha ma nem tartom meg, bár megmaradt az energiaital, szóval lehet meg lesz tartva ma is, de azért tegnap volt a virsli, bakiparádés videónézés és fagyikehelyből gyerekpezsgőzés mindezt egy kiadós délutáni sétával megtetézve a CET-be megnézni a Budapest makettet meg hát a legkihaltabb plázáját Pestnek (asszem 3 üzletet láttunk és kb. ennyi vásárlót, de legalább nem kicsi és jól néz ki:) meg uncsitesónak levadásztuk a könyveket a múzeumba. Szóval jó volt szép volt, most meg rendezgetem az évet ilyen-olyan szempontok szerint azzal el is megy a fél nap, utána meg a két világvégés film némi vicceskedéssel.
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr845718456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása