Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2013. október 18. 15:03 - kmaate

B) arca

Már egy ideje ki szerettem volna menni Barcelonába, mint közepesen érdekes városba, de végülis a 2014 ősz lett megjelölve, mint lehetséges dátum. Aztán valahogy olcsóbb lett a nyári kirándulás, mint gondoltam, így maradt még kis pénz meg társaság is akadt plusz olcsó repjegy, így hát előre lett hozva.
Most vasárnap hajnalban indultunk neki (még előtte nap hazaugrottam), 9 körülre már kint is voltunk, de kicsit bonyolult buszjegyet venni (a repjegy túloldalán van a vonatállomás és csak ott árulnak, ellenben a busz meg emez oldalán és még mindezt meg is kellett találni), szóval csak 11 felé értünk a szállásra, ami meg magyar plusz csak mi voltunk az egész lakásba és még nem is annyira drága, szóval jó választás volt.
Gyors lepakolás után inditottuk a sétát előbb a tengerészeti múzeum felé, de mivel közbejött egy régi templom meg egy sétálóutca, hát azt is megnéztük, majd a hajókat, amihez adtak még pluszba egy igazi hajóra való rámenési lehetőséget, szóval a kikőtőt is szemrevételeztük.
Innen irány a hegy. Montjuïc vagy micsoda, mert rajta van sok csoda. Felfelé kergettem pár galambot meg papagájt (ezek váltva vannak egyenértékűleg), majd több módosítással (lezárt utak) feljutottunk kilátás végett, majd még tovább és feljebb mentünk, ahol botanikus kert is volt majd még vár is, pedig nem volt tervbe. Majd kicsit lejjebb az Olimpiai park, még lejjebb Catalán nemzeti művészeti múzeum vagy micsoda, ami azért szép épület. Innen asszem már mentünk haza valahogy.
Másnap Monserrat-ba kezdtünk, ami úgy egy óra autóval és a hegyen van és apátság. Gyönyörű alattunk ködös táj, meg apátság meg egy középhosszú séta várt minket, hogy jól lenézzük az összes spanyolt felülről. Teljesítettük.

A séta Barcelonában folytatódott, kimentünk a Güell parkba, hogy megkeressük a gyíkot, mert Barca a gyíkról híres valami miatt. Vagy tucat szinten, de bejártuk a parkot és megtaláltuk a legeslegvégén a gyíkot is. Mivel megint szar cipőt vittem, így a talpam már megint tönkrement így egy hosszabb sétával folytattuk a tengerparton, ahol épp magyar festők kiállítás volt plusz utána homok és víz és az már nagyon jólesett, a lábam teljesen új életre kelt a puha homok és a jóféle vízecske hatására.

Kedden reggelit vadásztunk helyi dolgokból majd a katedrálisba mentünk ahol én mint rövidgatyás embör csak a kinti hárfást hallgattam egy darab ideig, majd folytatódott a séta parkba, majd állatparkba, ami úgye kimaradhatatlan, de jó is volt. Igaz jobb lett volna, ha a delfinshow pontos időpontját megnézzük és már a kapunál bérlünk Zoo car-t, márcsak a poén kedvéért is.
Innen újabb városi barngolás, megnézése a két Gaudi épületnek (Batlo és Mila) majd a harmadiknak a La Sagrada Familia, mivel mindegyiknél sorba kellett volna állni, így csak kívülről, meg hát úgysincs még kész ez utóbbi.
Este még a zenélő szökőkútat is megnéztük volna, de végül csak fölösleges séta lett belőle, mert csak péntek-szombaton zenél, az meg nem opció nekünk.
És szerdán reggel meg irány haza és, hogy izgalmas legyen még majdnem kizsebeltek is, ha épp abban a másodpercben nem nyúlok a zsebemhez, amin már akkor egy másik kéz is volt ,akkor nem lenne most telefonom. A kis szemét, hát nem?
De végülis minden szerencsésen megoldódott, pont elég időt voltunk kint, eleget láttunk, jó volt, szép volt, de ez a 10 fok és eső itthon, hát mit ne mondjak, naaaaa.

És ezzel együtt meghirdetem az off-season-t, nem látok semmit a naptáramba, a novembert törölhetjük, jöhet 2015 (2014, nevetséges)

komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.