Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2013. május 04. 10:35 - kmaate

Kényszeres hosszúhétvégék

Mivel néminemű május 1 és még több vízszolgáltatásbeli hiányosság miatt kötelező szabikivétel miatt az elmúlt két hétben két és fél napot voltam csak dolgozni, így időm akadt, amit gyors el is rabolt a számítógép, akinek sűrgős újrarakást írtam fel és még mindig kúráljuk.
De megjött a tavasz, így a mostani 6 napból voltam sok helyen is. Volt itt bowling, Margit-szigetelés (szivárgot nagyon), aztán szombaton egy nagyob túrát és geocachingot tettünk Békásmegyeren ahol három geoládát is megoldottunk (Gőtéstó, hegy és forrás) és még jónak is nézett ki a hegy cucc, igaz a Nemlétező dolgok kiállítása zárva fogadott minket.

DSC_6686.jpg

Erre ráduplázva május elsején Nagykovácsi felé vettük a túrabakancsot több lépcsős bányanyomozás ürügyén. Itt is látványos és fárasztó volt a menet és majdnem meg is halltunk:) És továbbra sem értem mire jó a túrázás:) Ennyi, mostmár lassan remélem kijutok a kosárpályára is (voltam kint, de sportnap volt és elzavartak:() és már ki van jelölve az újabb geos cucc is, szóval a szezon már elkezdődőtt és még tart pár hónapig...

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr875280599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása