Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2010. július 12. 10:38 - kmaate

Fotóséta, Hajmási Péter, SBK, nameg viva Espana

Nah, most gyorsan három dologról is, így egy bejegyzésként.

1. Pénteken voltam fotósétán a Kopaszi-gáton, ahol már voltam sétálva fotózni, de hát ez most meg volt szervezve, pl. alá kellett írni, hogy nem vagyonosodom meg az ott készült képekből, meg jöttek mögöttem profi masinákkal a népek. Na mindegy, most nagyrészt a másik végére mentünk az öbölnek, amerre még nem jártam, meg közben le is ment a nap, ami szép, szóval érdemes volt, ha nem is olyan érdekes, mint a 4-es metrós fotóséta.

2. aztán másnap kellhettem korán és go Öskü. Kiderült, hogy Pest is félútig elkísér, szóval óriás sorok, tömött vonatok, majd érkezés Ösküre, ahol van ilyen török mecset, ami nem is az. Innen gyalog tovább Hajmáskérre, ahol viszont van laktanyának épült, de kastélynak kinéző, de széjjelrothadásnak indult és érkezett épület panelekkel körbeépítve. Kihalt zombi város, retardáltakkal és mutáns túlfejlett bébigyerekekkel. Zsír. Innen busszal irány Gyulafirátót, hogy levadásszuk Subb Bass Monstert, aki hova tűnt. De nem lett meg, mert eltűnt, mondtam. Meg a romtemplom sem lett, meg semmi, szóval onnan már jöttünk haza, azt ennyi.

3. és végül volt valami foci vb is az elmúlt hetekben, mondták, de nem néztem. Viszont tippeltem, amiben meg hát jó vagyok, szóval 2.809. lettem az 54.5551 tippelőből, vagyis a legjobban tippelő fél százalékban kb., ami nem semmi, nem? Nameg a polomániánál visszanyertem vásárlásom értékét, mert jól megmondtam, hogy a spanyolok nyernek, meg még két bögrét is, mert vagy 4x megmondtam a pontos eredményt is és ebből 2x engem sorsoltak, vagy valami hasonló. Remélem tartják a szavukat és jön a cucc.

Ennyit mára.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr572145993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása