Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2018. február 14. 10:10 - kmaate

Kanári kezdés

Az év eleje kicsit zsúfolt volt, most elösszőr a január sem tűnt túl hosszúnak, részben mert ezeregy munkát vettem át és minden nap csak magamat próbáltam utolérni, részben mert a lakásban is némi látszólagos felújítást abszolváltam, nagyrészt átrendezés meg felületi kezelés, pár új bútor, stb, de alakulgatunk.

Közben meg már tavaly le lett foglalva a Kanári-szigetekre egy út így azt is intézni kellett, ami már februárra esett és nemrég tértem róla vissza.

0. nap - Vasárnap

Sosem érdekelt a Kanári-szigetek, szerintem nem szép, nincs ott semmi, teljesen felesleges odamenni. De mivel azért melegebb volt, anyagilag jól jött ki, mert amúgy is az egyik legolcsóbb hely, így beadtam a derekam.
Viszont még mindig messze van, sokallom már az öt óra repülést is. Repülés után Fuerteventurán felvettük a bérelt kocsit és a szálláshoz mentünk. Vég esett az eső és még sötét is volt, az apartmant nehezen találtuk meg mert nincs címe és közvilágítás sincs, így volt egy kis kavarás, de végülis megtaláltuk és első Airbnb-s élmény is megvolt, maga az apartman meg a hozzáállás meg csillagos ötös.

1. nap - Hétfő.

Mai nap volt a hosszú és irány dél. Vagy előbb nyugat, Ajuy a fekete part. Az idő elég rossz volt, a part viszont így üres és szép, nagy hullámok, fekete homok, mi kell több.

p1010140.jpgInnen aztán lementünk teljesen délre, konkrét célpont a teknős-bölcsöde volt, de igazából 4 nagy teknőst lehetett látni két medencébe és annyi, viszont akkor már skeepelték a lányok, hogy a hegyi úton nem mennek szép partot nézni, mert kocsiból de szép a strand. Aztán meg lett győzve a sofőr, hogy van különlegesebb part is, így Sotavento Beach-re mentünk, ami meg egy laguna, szóval nagy terület 20 centis vízzel aztán újabb part és a tenger. Itt már lehetett napozni és a vízbe is bemerészkedtünk. Ja és még amerikai mókusok is voltak a parkolóban.
Innen hazafelé vettük már az utat, pedig tényleg sajnáltam, hogy kihagytuk Cofetet is, Costa Calmát is és az állatkertet is.
Este még sikerült bevásárolni logikátlanul sok joghurtot többe között, aztán még sikerült elveszni a sötétben, de végül hazataláltunk.

2. nap - Kedd

Az idő ma se volt túl jó, nagyon fújt a szél. A közeli Corralejo Nemzeti Park-ba mentünk, ami igazából annyit jelentett, hogy mentünk 8 percet a a főúton, aztán lehúzódtunk két helyen az út mentén és a dűnék között sétálgattunk, de nem volt rossz.

p1010227.jpg
Az északi nagyobb városkában tankoltunk, a lányok piacoztak, aztán ebédet és strandot keresve átvágtunk nyugatnak El Cotillo-ba, de igazából nem volt túl jó strand, inkább szörfparadicsom, viszont visszafelét találtunk egy burgerest, ahol tudtunk ebédelni.
Tegnap reggel meg ma este is kimentünk még a szállástól közel eső part felé, ahol egy romos épület volt, ami nekem vonzó, meg sziklás semmitmondó és amúgy távoli part, ami senkinek semmit nem mondó, de legalább a lépésszám meglett ezen a napon is.

 3. nap - Szerda

Mivel alapvetően nincs semmi egyik Kanári- szigeten sem, de ha az összeset egybevesszük, vagy legalább kettőt, akkor azért el lehet tölteni pár napot, így ma már mentünk is tovább Lanzarotte-be. Komp közel volt, a másik sziget szintén és bár nagy vihar volt, de azért haladtunk. A lányok ebédeltek egy kis étterembe, addig én lefotóztam egy hajóroncsot majd mentünk a szállás felé.

p1010286.jpgAzt még könnyen meg is találtuk, de aztán jött a zavargás, merthogy kulcsot nem hagyott a házigazda csak kapukódót, azt beütöttük, nem történt semmi. Szomszéd néni kijött segíteni, de ő sem talált kulcsot, a kód neki sem működött. E-mail/chat/telefon, az a kód a kulcs. Merthogy ők nem beszéltek angolul, mi nem beszéltünk spanyolul, így nehéz is volt. Végül odajött a csávó mert a közelben dolgozik és mintha mi lennénk a hülyék lefeszegette a beengedő alkalmatosságot és ott volt benne a kulcs, mert az nem kapuzár volt, hanem csak egy kapudoboz amiben kulcs van. És ezt nekünk tudnunk kellett volna. Még a szomszédja sem értette meg pedig egy nyelven beszéltek, csak mutatta mindig, hogy hülye ez az ember. Na, mindegy, bejutottunk végül és maga a ház rendben is volt.

 

4. nap - Csütörtök

Ma egy vulkánmezőn kezdtünk. Konkrétan a sziget harmada ebből áll, de itt lehet a legjobban látni. Odafelé még egy hegyre felvezetett a GPS meg láttunk egy szeles partot és itt a láván egy még szelesebb és hullámosabb sziklás partot.
Eztán a Timanfaya Nemzeti parkba mentünk. Hossz kocsisor várakozott, aztán meg túl veszélyesnek tűnően közlkedő buszokra lehetett szállni, így Tündi le is mondta a buszozást, mit buszoztunk körbe, ami egyrészt tényleg különleges látvány volt, másrészt nem lehetett fotozni, hisz nem álltunk meg, így olyan, mintha meg se történt volna:)p1010337.jpg
Hazafelé még megálltunk az út mellett, mert jóféle sziklaformációk voltak, amit már idefele is láttunk majd a kaktuszkertben folytattuk a napot. Itt a kaktusz-burger kimaradt, mert nem tudták volna hagyma nélkül adni, viszont talán ennyi és ilyen szép kaktuszokat még nem láttam egy helyen.

 

5. nap - Péntek

A lányok igazából nem akartak csinálni semmit ott kint, csak feküdni a napon, mikor közöltem, hogy akkor most feküdjenek 11-ig nem csinálunk semmit, akkor meg menni akartak, így elmentünk a közeli kilátóhegyre a Mirador del Rio-ra, körbenéztünk meg le. Aztán ők elmentek cigit vásárolni, én meg maradtam a Cueva de los Verdes barlangnál, ami egy lávabarlang, ilyenbe még talán nem is voltam, többszintes, nem rossz mulatság.
p1010475.jpgAztán mivel másnapra tényleg csak feküdni akartak, ezért elmentünk egy közeli városba, aminek strandja van meg a sziget legjobb pizzázója és mivel nemzetközi pizza nap volt, így egy pizza le is csúszott, bár ettem már jobbat is, de nem volt rossz. Hazafelé még megálltunk egy part menti községben, ami mellékesen a nudistáké, így tele volt lengő pöccsel, viszont teljesen érdekes természetes sziklamedencékkel is, így érdemes volt megállni.

6. nap - Szombat.

A csajok mostmár tényleg csak feküdni akartak, hát én is feküdtem csak nyilván nem a napon, de azért persze séta a parton, fürdenipróbálás, boltbamenés, összepakolás, ilyesmik belefértek.

p1010496-effects.jpg

7. nap - Vasárnap - Go home

Másnap aztán elindultunk a komp felé. Útközben még megálltunk az El Golfo-nál a tengerparton, ahol egy zöld tó van, de a lányok már fel se sétáltak valamint a pár km-rel arrébb lévő Los Hervideros-nál, ami megy egy lávamező és a tenger találkozásánál lévő sziklaformáció, barlangokba ömlő óriáshullámokkal és hasonlókkal.

p1010500.jpg
Aztán komp, kis séta még Fuerteventurán, hogy a még szükséges hütőmágnesek meglegyenek nekik, nekem meg a km-em, aztán gond nélkül befejeztük a szigetet, hosszú várás a reptéren, nagyon hosszú repülés hazafelé és a hidegben még szintén egy másfél óra, míg hazakeveredtem hajnalban. Összeségében viszont tényleg problémamentes utazás volt, az idő lehetett volna jobb, a programokban lehetett volna még picit rakni, a kanári kb. azt tudta, amit vártam, talán picit többet, de magamtól valószínű nem mentem volna, a hosszú repülés meg egyre megterhelőbb.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr2213667720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása