Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2017. december 31. 17:33 - kmaate

Ez volt 2017.

2017.jpg

Véget ért ismét, talán nagyon gyorsan is egy év. De milyen is volt? Hát kb. semmilyen. Mondanám, hogy kényelmes semmilyen, de még az sem teljesen igaz, bár kipróbálnék egy olyat is.
Munka fronton elkezdődtek a változások, általános lejtmenet, a többség már elhagyta a gyárat, a maradék marad és remél, de sok pozitív előrejelzés nincs, munka mennyiséget mindenképp duplázni kell majd 18-ban, úgyhogy valószínű jövőre erről kell írni.
Persze azért egyenlőre még javadalmilag nem elég (bár lehet ez is változik icipicit), így azért mostmár statisztálás mellett koncerteken is vagyok hosstess, igaz ez sem a pénzért teljesen, de hát snassz is lenne pénzért dolgozni, jobb ha több dolog egybevág.
Magánéletben volt is változás, aztán nem is lett, ahogy a súly, ez is visszatér az egyensúlyi állapotban általában év végére.
Utazásügyileg év elején munka ügyben voltam Luxembourg-ban, részben számít, mert azért jártam a városban meg azon kívül is. Tavasszal szülőkkel Izland 2-ztem, ami már körtúra volt és bár rengeteget veszekedtek, ami rányomta a hangulatát az utazásra (majd a nyaram hangulatának rontását is szülői helyről kaptam), de ettől még a túra jó volt, majdnem mindent láttam már így, ami érdekelt Izlandban.
Nyáron voltam Porgutáliába, ősszel meg Athénban, Krétán és Szantorinin, de igazából ezek mind B tervek voltak, minimálisan vonzottak, többet költöttem rájuk, mint amennyit szerettem volna és igazából egyik sem volt teljesen kielégítő, bár azért voltak élvezetes pillanatok és nagyon szükségem is volt a kiszabadulásra, de lehet hosszabb és távolibb hely kell újra, bár a hosszú utazást meg még mindig nem kívánom. 
Persze itthon is voltak utazások, a városban mindenképp, de voltunk Észak-Magyarországon és a Tisza-tónál is, de ettől még barátilag stagnáló leépülés van, általában évente ha párszor, ha találkozom velük, de hát erre van igény, még jó, hogy néha vannak új emberek is, ha csak ideiglenesen is.
Szóval ennyi, semmi extra, így még mindig Izland a fénypont.
Jövőre se várok többet, valószínű tényleg több lesz a munka, valószínű néhány felújítási pont belefér majd a költségvetésbe és hát Kanári-szigetek és New York már ki van fizetve és ezek még mindig nem a nagy utazások, aminek a konkretizálása meg még várat magára. 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr3213536985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása