Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2016. október 04. 13:58 - kmaate

Durván még egy hónap

Lassan túl vagyunk a durva hónapon, ami még picit átnyúlt októberre is, legalábbis nem akarom elkiabálni. Egyre szarabbul és lassabban dolgoznak, egyre később kapom meg a dolgokat, amivel dolgozni kell, így az utolsó hét már ilyen ebédelés nélküli, egy órával előbb jövő, egy percet sem mással foglalatoskodó hét volt, tisztára kikészül az ember, hát mégse egy multinál dolgozik ugyebár.

De nézzük mi volt még szeptemberben. Voltam Vácon a tanösvényt megjártam egy szombat reggelen némi virágprojeckttel együtt, voltam otthon nagyrészt másokat ünnepelni (van összefüggés a virágprojecttel).

20160903_082033.jpg

Voltam a kínai piacon, de igazából nem hozta be az elvárásomat.

A gépem elromlott, így durván egy hét munkával még mindig nem tökéletes és csak win7-es, szóval visszalépés, anyagi csőd, de főképp a stressz ami egy telepítéssel jár, már nagyon nem való ez nekem.

És hát kb. ennyi volt, még durván egy hónap az évi nyaralásig, bízva benne, hogy semmi nem jön közbe és anyagilag is összeáll a dolog.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr7411767083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása