Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2016. január 27. 14:19 - kmaate

Ismét túl hosszú a január

Éves megfigyelés, hogy a január legalább egy héttel hosszabb, mint kellene és ezen az sem javít, ha ez az első hét, hogy vég dolgozni kell és ez már az utolsó.

Eilat-ból hazajöve még kihasználtuk a Netpincéren nyert wellness-fitness belépőt is, kis kardió, aztán úszkálás meg jakuzzi, be kell valljam meg lehetne szokni. Persze közben egyből kerestek, hogy hát miért mentem haza munkaidő után negyed órával, hisz még ki kell tölteni egy pappert, de így legalább lehet, hogy márciusban Luxemburgba lesz egy tanfolyamos lehetőség.

Utána hétfőn-kedden ismét sztároltam magam és a Coldest City c. filmben forgattam két napot Charlize Theron-nal és James McEvoy-jal meg még vagy 5-900 stattal. A címnek megfelelően piszok hideg volt vég, első nap reggel 6:50-től délután fél 5-ig vég kint kellett lenni és még munka sem volt túl sok, utána még este azzal vicceskedett a statiroda, hogy akkor másnap 4-kor várnak, amihez volt kedve a francnak, de végül egy 520-ban kiegyeztünk, ami továbbra is felesleges, ha 8-9 előtt nincs forgatás. Mindenesetre ezen a napon már duplazokni, sapka, sál, kesztyű és hozzá szinte folyamatos munka volt, szóval könnyebben túlélhető, ráadásul a két (három, csak most lusta vagyok a harmadik nevét kikeresni) színész tényleg igen sokszor és igen közel akciózott, gyakran előttem vagy mögöttem futottak át közvetlenül, vagy sétáltam el a trabant mögött meglőtt szereplőtől (hupsz, spoiler), egyszóval lehet benn lesz a nadrágomból fél másodperc:)

Ezen kívül sokminden nem volt, voltam forrócsokis-társason meg havas rövid sétán is, nem mindet támogatta a BKV idő ügyileg, de a rengeteg kintlévőség ellenére is még nem fáztam meg idén, ami csak jó.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr898321904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása