Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2015. augusztus 24. 12:39 - kmaate

Bal kán

Hosszú szervezgetés, tologatás után végre elmentünk a Balkánra is.

Hogy ne legyen olyan messze, már pénteken lementünk Pécsig, majd szombaton onnan indultunk Visokó felé, ahol egy kamupiramis található, amit jó félig megmásztunk, elmondták, hogy mikor betonozták meg, hogy a kristályból jön ki az oxigén és máris nem lettünk rákosak. Vagy valami hasonló.
Innen folyt.köv Mostar, lecuccoltunk a nagyon kedves vendéglátónál, majd felfedeztünk az óvárost, a Régi Hidat, de senki nem akart leugrani, pedig még valami Red Bull-os leugrós esemény is volt egyébként.
Másnap Blagaj-ban kezdtünk a dervisháznál, még amikor mindenki aludt, így ingyenes meg tömegtelen, de ugyanolyan szép, bár az időjárás folyamatában esős.
Innen irány Dubrovnik, de full zivatarban, így a városban is állnunk kellett 40 percet, majd vagyonért parkolunk 4 órára és így meg is volt határozva, hogy mennyi időnk van a várost nézni, de még ebbe is belefért egy nagyobb eső majd egy órában, szóval igazán nem sok, de azért végmentünk a falon, megnéztük az erődőt meg az óvárost, ha mást nem is.
A mostani szállás már nem oly fényes volt, sok véres ágyneművel és hasonló nyalánkságokkal, bár pont étkezni nem lehetett az étterem/hostelben.
Másnak a Kravice-i vízeséseknél kezdünk, szintén korán, hogy még ingyenes és tömegtelen legyen, viszont még szebb, mint az eddigiek. Innen Klis erődhöz autóztunk, ami Dubrovnik mellett szintén Trónok harca forgatási helyszín, így jól bejártuk azt is (van benne sárkány meg forgatási képek meg wi-fi is:). Utolsó állomás Krka Nemzeti Park. Hajóval a vízesésekhez majd körbe majd még fürcsi is belefért.
És míg Budapest elpusztult a viharban, addig mi hazaautóztunk és pont megúsztunk, de tényleg rengeteg esőt kaptunk meg rengeteg kedvetlenséget soffőrszinten, szóval tényleg lehet, hogy ez volt az utolsó ilyesmi kirándulás, de csaknem.

komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.