Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2015. július 07. 15:27 - kmaate

Korán kelős napok

Most kétszer is korán kellett lenni, node senki nem mondta, hogy az élet könnyű.

Pénteken úgy volt, hogy nyerek Las Vegasi útat, legalábbis 1:250-hez volt az esélye, ami elég jó, csak ki kellett menni 6-ra a Dunához, hát kimentem fél 6-ra és Önindítoztam is egy pár percet, amíg megszereztem a kódot majd a sorsolásra visszamásztam, de sajnos nem én nyertem és már annyira nem érdekelnek a repülők sem.

Aztán másnap megint koránkelés mert indultunk a soron következő túrára, ami meg messze volt.

Elsőkörben megálltunk Salgótarján mellett egy salakegynél, amit jól megmásztunk telítve a cipőnket salakkal.

Majd irány Szádelő, Szlovákia, ahol egy szurdok van, amin keresztülmentünk, majd fel és vissza és le, utóbbi elég kemény, de a végén várt két korsó hideg Kofola, szóval megérte.

Eztán irány a közeli Áj völgye, ahol meg vízesések vannak és többé-kevésbé meg is találtuk őket meg egy szobor a Behind enemy lines című filmből ittmaradva, szóval azt is megnéztük majd irány a Világ legnagyobb könyve, de azt késtük ismét, szóval már kétszer kimaradt.

Zárásként a Rudabányai tavat kerestük meg majd már tényleg jöttünk haza.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr707607812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása