Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2015. március 20. 15:10 - kmaate

Afremova

Van nekem egy kedvenc festőm, név szerint Leonid Afremov. Oké néha én is abszolút giccsesnek érzem a képeit, de néha meg nagyon tetszenek. Ezért elhatároztam, hogyha egy festmény is kikerül a falamra, az legyen már Afremov, főleg, hogy egyébként bár drága, de nem vészesen drága beszerezni egy festménymásolatot, amit úgyanúgy ő fest és úgyanúgy néz ki, mint amit elsőnek festet, meg alá is írja, szóval szerintem úgyanannyit ér, ha nem is gazdaságilag, de hát nem fogok festményeladásból élni úgysem.
Szóval gondoltam 100 dollárt majd valamikor rá tudok költeni, de akkor legyen nekem tetsző képe, mert hát van, ami annyira nem jön be. Mivel naponta más-más akciót találnak ki, más-más kép van 100-ért, ezért csak várni kellett és ünnepekkor volt, hogy 59-ért szórta a képeket és az egyik (ha nem is kedvencem), de tetszetős volt. Mondom oké, akkor ez a kariaji, megrendeltem.

Alig két hónap és ide is ért, persze kiderült, hogy bár úgy leveleztük le, hogy ez az 59 dolcsi az a szállítás és egyébként ingyenes, szóval nehogy a vámon elkapják. Elkapták. Innen jön, hogy akkor fizessek vámot meg áfát, de azért sikerült leráznom őket, hogy ez a szállítás meg egyébként is az, hogy Leonoid Afremov teljesen magánszemélynek hangzik, és gift, hagyják. Hagyták és meg is kaptam. Osztán kiderült, hogy hát nem igazán az, amit rendeltem, merthogy azon az esőben sétál egy alak, előtérben meg egy pad. Namost erről lefelejtette az alakot, tehát magában esős, ami annyira nem jó, merthát azért mégiscsak az alak lett volna fontos, értem én, hogy kicsi és aprólékosan kéne festeni.
Hát reklamáltam, hogy ez így nem fain, mit tudunk kitalálni. Azt írták, hogy de ez fain, ez másolat, megpróbálja hasonlóra, de így sikerült, de így még többet ér. Mondom aha, de nekem ez így nem jövöl be és hát vissza se tudom küldeni, mert visszaküldeni magánszemélynek itthonról úgy 20-40000 pénz lenne. Mondom mivel akkor úgyis volt print akciójuk, hát küldjön egy print-et cserébe és akkor kvittek vagyunk. Asszondja oké küld, de küldjek 25 dollárt, mert 50 dollár a posta, felét álljam már. Mondom az úgy nem oké, hát 25 dollár egyébként is egy print, fizetem a 25-öt, de akkor küldjék kettőt. Erre küldte a linket és befizettem a 25-öt. Ma ideér a csomag és van benne egy print.
Na, erre úgy felhúztam magam, hogy írtam, hogy mostmár aztán szégyeljék össze magukat, hát duplacsalás, tényleg akarják, hogy én ezt interenet szájhagyományra bízzam, gyorsan vissza a pénzemet.
Két perc és az összes pénzt visszaküldték, 25-öt, 59-et még a 10-et is, amit anno képeslapra rendeltem (oké, én a 25-nek is örültem volna). Elnézést nem kértek, egyet nem értenek velem, de kifizették. Szóval most van kvázi 8000-ért egy Afremov-om mert azért kereteztetni kellett. Véleményem Afremováról nem jó, de végülis jól jártam.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr827286661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása