Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2015. március 06. 18:15 - kmaate

Február

A február bár rövid volt, mégse tűnt annyira rövidnek, pedig hétfőnként nem is nagyon dolgoztam.
Volt társasjátékozás, volt torkos csütörtökön nem torkos csütörtökös étterembe menő szülinapi ünnepelés. Kötöttem két új hitelkártyát (jelentkezz, ha kell 20.000!), kilőttem egyet, lefoglaltam a nyaralásomat. Tönkrement a telefonom, ami újabb kiadást, újabb naponta számlát nézést és az év második felének veszélyeztetését jelenti, de egyben van egy új, ámbátor fehér telefonom. Hosszú betegeskedés után elhullott az utolsó velem együtt költöző axolotl is, ami rányomta az egész hetemre a bélyegét, nem elég, hogy rohangáltam szervizbe, boltba, többször Telenorba (ki gondolná, hogy mostmár micro Sim-mel üzemelnek ezek a vackok), hogy 4 nap alatt 6 óra túlórát nyomtam bele a melóba még arra kellett mindig hazamennem, hogy fent lebeg és egyre kevésbé mozog szegényke. A bűnös nyilván a máj, amit adtam neki, nyilván megint nem friss áru volt a CBA-ba és ezért pusztulhatott el 4 évesen szegényke. Szóval jelenleg alig működik az akvárium, újragondolása folyamatban.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr637246779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása