Lassan jönnek az évértékelő írásaim, de reményeim szerint ez már idén nem változik, szóval következzen azon cégek listája, akik a legtöbb stresszt okozták nekem idén, javaslom menjenek csődbe vagy valami:)
-vizgaznonstop.hu nyilván ő az első helyezett, hozzánemértő, konkrétan csaló banda
-firefox : ez egy program, de hát mögötte is cég van, és naponta legalább 5-10 perc bosszúság, hogy nem jön be az oldal, nem zárhatom be, mert eltűnik az összes megnyitott oldal és várom, hogy összeomoljon és bizony össze is omlik legalább napi kétszer.
-CIB, OTP: előbbi egész eddig jófejként viselkedett, sőt hát most is úgy viselkedik, de ettől még ez a jófej, aki lehúz minket, szóval nagyon drága a jófesjsége plusz lassú az ügyfélszolgálata, legalább 10-12 órát töltöttem ott az elmúlt évben. Utóbbi meg egy ideiglenes bank, de már most idegesít, hogy olyanokat számláz, amiket én nem írtam alá a szerződésbe és választ sem kapok tőlük, személyesen meg nem kérdezhetem meg, mert bár akkor sem válaszolnának, de minden megjelenésem személyesen a bankba 500 ft-omba kerül, mert ezt viszont aláírtam.
PayPal: ez a legújabb idegok, merthogy van egy szabályuk, hogy visszajáró pénz (refund) csak arra a bankkártyára mehet vissza, ahonnan jött, függetlenül attól, hogy az a bankszámla, bankkártya már megszűnt. Szóval mivel az e-bay kb 50%-os találattal dolgozik, a fele cucc nem érkezik meg ezért kérem a refund-ot, ami meg nem érkezik meg, mert nem létezik már a számlám. Ezért újra kellett nyitni két hétre (újabb 2x1 óra) és talán megkapom. Talán.
BKV: egyszerűen nem működik és még zakatol is:)
És még sokan mások, de ezek rövidítették meg az életemet legjobban.
És persze írhatnék pozitív listát is, de mint a tegnapi piackutatásban is többen jeleztük, nem akkor kell "kitörő boldogságot" éreznünk, ha valami működik. Ennek kell lennie az alapnak. Extra dícséretet meg csak néhány könyvkiadó (Ulpius, Gabo, Galaktika, Libri) talán a Foodpanda cég és más nem is jut eszembe, akit ki tudnék emelni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.