Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2013. szeptember 20. 15:09 - kmaate

Gasztrókostolás

Asszem írtam, hogy nemrég ettem fekete hamburgert és nem azért mert el volt égetve, de még ettem más furcsaságokat is a hétvégén, de persze azért nem annyira furcsákat, hogy elriasszon.

2013-09-05 12.14.jpg
Pénteken a Kolbice figyelt be, ami félig fagyi, félig kolbász, legalábbis külsőleg és teljesen finom.
Szombaton meg végre ettem makarónt, méghozzá überlilát, semmi extra, de oké.
Illetve lecsúszott egy bubistea, ami viszont perverz, mint állat. Az egész alapja mennyiségi tápiókagyöngy, amit megszívatnak mindenféle színű löttyel és még lehet hozzá gumimacikat is választani zöld trutyiból. Erre jön még valami banáníz porból (oké, én választottam) és az egészet langyos teával felöntik és máris szívhatod a golyókat. Egynek jó, de nem íz miatt.

Ja és volt keresztanyám születésnapi partija is, volt nekem is születés meg névnapom, volt egy nem túl aktív Olvasás napja meg Olvasás éjszakája is, de semmi különös.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr75525926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása