Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2012. december 31. 11:22 - kmaate

2012 – Ilyen volt

fonito.jpg

Az év, amit évek óta vártam. Az év, aminek utolsónak és így egyben a legjobbnak kellett volna lennie. Az év, aminek nem lett vége (talán ma), mert Maja a méhecske, vagy Maya Gold, vagy valamelyik ilyen jány elszámolta magát.

Nade mindegy, ez az egy csalódás volt, valahogy túlteszem magam rajta.

2012 hozta a formáját, nagy elvárások voltak, de nagyrészt sikerült megbírkoznia vele.

A még tavaly elkezdődőt népszámlálás foglalta el az első hónapokat és habár marha fáraszt és stresszes volt, de sikerült vele anyagilag előteremteni az év második részéhez való dolgokat, szuper tévét, telefont és egy korfui utazást. Persze utána le is nullázódtam és azóta sem sikerül 22-énél tovább húznom az ahavi fizetéssel, de hát majdcsak változnak a dolgok és egyre kevesebb hitel lesz és több fizetés (biza, még két év és megint nő nettó 2000-rel!:)

Nade nézzük, hol és mit csináltam azon kívül, hogy Pesten és sok érdekesetJ

-voltunk Turán a kastélyba, ahol jó pár filmet forgattak és még jól is néz ki

-megszerveztem az első palacsinta-napot

-voltam Nyíregyházán és vacsoráztam egyet Boros Lajossal és kb. ezzel búcsúztattam is a nem sokkal rá megszűnt Bumerángot (hogy lesz-e még azt nem tudom, de kár érte)

-elutaztam és remek 5 napot töltöttem Izlandon a jég és tűz földjén, csodás és érdekes ország

-voltunk Szentkirályszabadján a szellemvárosban

-bejártuk Szlovéniát hegyestül barlangostul

-üldöztük Bruce Willist, Uv-sqassoltunk, frizbiztünk, HoldfényCon-oztam és más Conosokat vadásztam, Füvészkerteztünk és JégBüféztünk, Fald fel Amerikáztunk

-Olimpiát néztünk és sportoltunk velük párhuzamosan

-bejártam, bejártuk Korfut és Durrell nyomában eljutottunk az ottani lakóházukig is, nagy élmény volt

-30 éves lettem, de ez nem változtatott semmit

-Gyöngyössel mostmár teljes a magyar állatkert látogatási listám

-könyvesblogot indítottam

-új embereket ismertem meg.

-és még ezeregy

Jó volt addig, amíg azt hittem senki nem olvassa a blogot, most, hogy tudom, hogy előfordulhat, így visszafogom magam és nem spekulálok dolgokról, hogy most mi van, mit szeretnék, mi lesz és mit lenne jó tudni és sok mindenben mit hoz a jövő.

Ellenben a blog.hu szar, nem működik a munkahelyen semmilyen böngészővel, így egyébként is kevesebbet fogok tudni írni, akárcsak idén.

De: 2013 egy visszafogott év lesz. Sok jót nem várok, egyrészt 13, tehát át is ugorhatjuk, másrészt élményszinten sokat nem tudunk kibontani, de azért Bristol és az UK ismét elő fog ferdülni remélhetőleg, mégha többször nem is hagyom el az országot, az az egy talán remek lesz. Itthon sem lehet túl sok mindent csinálni majd, de azért az ember még remél és talán most még nem tervezhető dolgokkal lesz tele az egy év múlva esedékes összesítőm.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr684989008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása