Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2011. november 03. 15:48 - kmaate

Pár lerobbant hely és én is

Hú, már vagy két hete nem írtam, pedig történt ezeregy dolog. Nem sorrendbe, de voltunk múlt pénteken egy lerobbant, kifosztott strandon a IV. kerületben. Igen látványos medencék, melléképületek és hasonlók fogadtak minket és elég sokmindent meg is tudtunk nézni, amíg jött a biztonsági őr.

Hétfőn tettem egy sétát a II. János Pál Pápa téren, aztán meg a Fiumei temetőben, főleg a Ganz sírbolt érdekelt, ha már látom az egyik oldalát minden nap.

Kedden-szerdán szevedtem, mert kivizsgálás meg előkészület volt és hát nem mondom, hogy megnyugtattak, szóval jövőbeni beteségeimet lehet datálni 2011. szeptember közepére.

Jaja, voltam Frei dedikáláson is, de aztán nem vártam vég a sort, meg nyertem két mozijegyet és az egyiken még volt fincsi süti is, meg Stahl Judit meg ilyesmi, ez is mind múlt héten.

Na, más nem jut eszembe, de biztos volt még valami. Lényeg, hogy mostmár közeleg a tél, így egyre kevesebb program jut, de ma pl. társasjáték-party és szombatra újabb kalandok a romok közt:)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr243350776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása