Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2011. június 01. 12:39 - kmaate

A világvége elmaradt, de voltunk az Eragorn világában

Le vagyok maradva, mint mindig, semmi időm, a munka telíti a munkaidőt, a maradék meg szóra sem érdemes. Szóval biztos kihagyok pár dolgot, de az elmúlt egy hétről pár mondatot.

Egyrészt volt Törölközőnap, amin kint voltam, mind a Fővám téren, mind a Szabadság téren és vittem a törcsimet is. Előtte nap meg levizsgáztam köztisztviselésből.

Utána nap meg lakásavattam rakott krumplival és barátokkal.

Szombaton meg limuzinoztunk szerteszéjjel a városba, vasárnap meg indultunk országjárni.

Így voltunk Sümegen várnézőben, a Ság-hegyen Eragorn forgatási helyszint nézni. Voltunk Sárváron megintcsak várat nézni és másnap voltunk Kőszegen izé várat nézni, meg átruccantunk Ausztriába is, szintén két várat nézni és aztán még Szombathely.

Ja és hazafelé Karakószörcsök és vörösziszapnézés és még vízimalom.

Hát sosincs semmi, nemde?:)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr562948397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása