Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2011. május 03. 16:07 - kmaate

Beköltözés a villába

Na, kérem szépen. Van nekem lakás és bele vagyok költözve.

Kemény menet volt, még nincs is teljesen vége, de vasárnap két táskámmal átköltöztem a töküres apartmanomba. Azóta ott alszom és hát lesz még jobb is talán.

A bankok szarakodtak, a Fundamenta szarakodott, semmi nem ment gördülékenyen és az önerőn kívül még elment vagy félmillka az ügyintézésre meg a cuccok beszerválásával, és hát erre nem számítottam teljesen.

Mindegy, a most üres lakás hétvégére megtellik. Pénteken eksön és mindent helyrerakunk, amit lehet, aztán szombaton kipakolok és ha már szól a zene, akkor már el lehet szigetelődni a kerületi lakosoktól meg ilyesmi.

Hogy befektetésnek bizonyul-e, egyáltalán spórolok-e azzal, hogy vettem és nem bérelek valahol máshol, az a jövő zenéje. Nagyon szép kis lakás is lehet, de bárhol félremehet. Szóval még egy kicsit észnél kell lenni...

(a képen természetesen nem az én villám látható, de majd egyszer. A személyiségi jogok védelme miatt nem is írom meg kinek a háza, aki tudja, tudja, aki figyelt, figyelt:)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr312874749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása