Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2010. december 30. 15:07 - kmaate

Nosztalgia 2007.

Ez az utolsó nosztalgia év, mert 2008-tól már van blog és az részletesen elemzi úgyis. Nameg itt az év vége, holnap már nem tervezek bejegyzést írni.

2007-ben már javában dolgoztam a könyvkiadóban.

De jártam pl. laser tag-elni, jártunk Esztergomban télen, jártunk Szentendrén műlakodalmon. Voltunk rizses kiállításon és jégszobrászaton. Voltunk Állomautó múzeumban és raktunk ki óriási Milka szivet a Felvonulási-téren. Voltunk Pécsen paintballozni és kalandparkban függeszkedni. Voltam Pozsonyban és Nyíregyházán is állatkerben. Pályázttal kijutottam Skóciába, ahol csupa luxus volt szállás, kaja, Loch-ness, Edinborugh és még megismertük azt a részét is, amit más nem, mert voltunk farmon, nemzeti parkban és csomó EU-s pályázatot vizsgáltunk meg személyesen.

Voltam országjáró túrámon Szegeden, Szerbiában, Ukrajnában, Nagyváradon és voltunk pár napot a Balcsin is ismét. Voltam John Williams koncerten a várban és augusztus 20-ai tűzijátékra is kimentem. A Gemencben kisvasút túráztunk és Petivel voltunk autó és erotikakiállításon is. Streetballon láttam többször is live NBA játékost Josh Smith személyében és az AND1 is Pestre érkezett és láttam a kínai cirkuszosokat is.

Szóval volt itt minden:)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr662548444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása