Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2010. december 29. 13:00 - kmaate

2010 vége, induljon a következő harc

Na gyors évet összesítünk.

Egyrészt hál isten vagy sajnos egy év az egy év, kb. 3 nap vagy ilyesmi, de nem egy hosszú idő, szóval elrepült és reméljük a következő is elrepül, mert nem néz ki jobbnak.

Önbeteljesítőként rossznak gondotlam előre és az is lett, wow. 2011 sem lesz jobb sajna, de a fő mondanivalója a változás. A változást meg nem szeretem. De mindegy.

Szóval 2010-ben nem voltam sehol, nem hagytam el az országhatárt. Itthon sem nagyon mentem sehova.

Mégis akkor mik történtek pro:

-beléptem a molyba és még ott vagyok

-voltam Vogci vadászaton tavasszal

-lett saját irodám

-nyertem egy valag haszontalan és kevés hasznos dolgot a fészbukon és úgy egyébként a neten

-voltam moziba (ilyen keveset már évek óta nem), voltam koncerten és sok egyéb programon

-de nem nyaralatam

-több szabadságom maradt, mint amit hasznosan tölthettem, így haszontalanul töltöttem

-ennek ellenére két ünnep közt van és dolgozom:(

-a munka egyre több

-csökken a fizetésem folyamatosan

-mama és nana távozott az élők sorából

-volunk egy hétvégét a Zemplénben

-visszajött a Bumeráng és a Conan, viszont nem érte meg az év végét az Ezeröcsi

hát most kb. ennyi jutott eszembe.

 

És, hogy mit hoz a 2011?

-a fizetés drassztikus csökkenését és ezzel együtt csomó dolog leépítését, mert semmire sem lesz pénz

-semmi utazást, nyaralást

-talán egy kis lakás megvételét 100% hitelből

-stb-stb, várjuk 2012-őt! (Olimpia, világvége, etc.)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr182546004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása