Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2010. december 28. 10:58 - kmaate

X-mas

Na, mostmár karácsony után vagyunk, sőt raktam fel pudingos bejegyzést is, hogy nyerjek fotókönyvet, mert az igazán szép ajándék lenne. Már az irodámban is felraktam 3 képet (összesen 5 vagy 6 lesz), szóval szépek na.

Karácsony is megvolt, szerintem tevalyi szinvonal, ami jobb, mint a tavalyelőtti, tulajdonképpen semmi gond nem volt, igaz a kaja nem volt valami fényes, de hát az részben jó is, az ajándékok elég jóra sikeredtek, én is eléggé meg tudtam pakolni a kistasakokat.

Stb-stb. Most meg még egy hét dolgozás, aztán kezdődik az igazi munka, de talán addig van időm legalább bepótólni az elmaradásaimat a munkahelyen és rövidíteni valamennyit a napi listán.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr362543581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása