Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2010. december 28. 12:00 - kmaate

Nosztalgia 2005.

2005 sem volt egy túl jó év. Lediplomáztam, nagyszerű! Ezzel véget értek a koleszos remek évek:( Plusz Győrbe kerültem, ahol senkit nem ismertem és senkit sem ismertem meg utána se nagyon. Hideg, piszkos, vacak albérlet az iskolától távol vendégmunásokkal megosztva. Rémes volt na.

Ezen a nyáron is dolgoztam a Vasműben, mint szinte minden nyáron előtte is, bár ez volt talán az utolsó. És nem a raktárba, hanem vasat tisztítani meg ilyesmiket kellett.

Fürcsiztünk Mónival Dunajvárosba (azóta sem), sétáltunk a barátokkal Győrbe, Szekszárdon járt a Bumeráng, túráztunk Sötétvölgyben, tanfolyamoztunk Bonyhádon. Osztottam Metrót és kosaraztam mindenütt. Jártunk tanulmányi kiránduláson a Balatonnál. És oké, eilsimerem, míg nem kezdődőtt el Győr addig szép és jó volt az év, hisz elősször jártam Londonban. Szerelem lett első látásra.

Hyde park, Sherlock múzeum, British múzeum, Natural History Museum, Galaxis Utikalaúz kiállítás, Greenich Village, egyszerűen remek volt.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr792543723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása