Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2010. december 23. 15:46 - kmaate

Malackáék és a Miki gyár

Több elmaradásom is volt, de akkor a dec 11-es moly szülinap megvan, már csak a múlt hétvégéről kell beszámolnom, aztán jöhet a karácsonyi bejegyzés:)

Szóval szombaton egy nagyon kedves moly lánnyal mentünk Malacka és a Tahó feat. Vad Fruttik koncertre. Hogy miért azt hagyjuk, én szeretem a Malacokat, régóta szerettem volna, őt meg rá lehetett venni.

A project a Gödörbe volt. És bár a társaság tényleg jó volt, de ennél több pozitívumról nem tudok beszámolni. Zenéből, szövegből nem hallottam egy szót se, annyira torz volt és hangos, szóval végálltuk becsületből Malackáékat meg a Fruttik 70%-át azt inkább sétáltunk hazafelé, így is James Bond idő volt, mire a Blahára értem (0:07).

Másnap meg egy másik kedves lánnyal mentünk Mikulás-gyárat nézni meg valami Kívánságok Erdeje vagy valami ilyesmit, ami sok szépen villágító fenyőfa és végül a Starbuck-sban zártuk a napot, ami meg egy jó hely.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr822534909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása