Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2010. december 10. 13:35 - kmaate

Nosztalgia 2003

Mivel mostanában nincs mit írnom, inkább írok kicsit a régmúltról. 2003-mal kezdjünk.

Ekkor vettem meg első digitális gépemen, ezóta vannak képeim.

Ekkor voltam elsős a főiskolán. Ekkor viszonozták elősször a szerelmememet. Ekkor tettem szert a mai barátaim nagy részére. Ekkor voltunk velük a Balatonon elősször. Jártunk a Camponában, a szekszárdi dombokon. Csináltunk fából tortát, amit később lefújtunk és a rövidlátó Barbi be is ugrott neki. Jártunk Veszprémben, Tapolcán, és élveztünk a kolesz adta szabadságot, pin-ponggal, hajnalig tartó együttlétekkel, videózásokkal, stb. Szakmai gyakorlaton voltam a szekszárdi Statisztikai Hivatalnál és még nem tudtam, hogy ott fogok dolgozni később, csak Pesten. Katka Szekszárdon szilveszterezett és még nem tudta senki, hogy később a Peti mellett köt ki és a mi baráti társaságunkban.

És még ezeregy emlék, utólag jó év volt.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr312506542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása