Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2010. november 12. 13:46 - kmaate

Havasi

Múltkor vettem Havasi Szilva ízű teát. Így nagy betűkkel. De nem erről akarok beszélni.

Mert még múltkorább (múlt héten mondjuk) Mónit jól rábeszéltem, hogy a program ismerete nélkül jelenjen meg egy adott helyen és időben és akkor neki jó lesz. És eljött és jó lett.

Méghozzá Havasi Balázs koncert a moziba extra személyes Havasi ottléttel. Móni meg amíg el nem kezdődött azt se tudta hol van és ki az az ember, aki köszönt minket és mondja, hogy nézzétek, mert jó vagyok. Ja és jó volt nagyon egyébkéntis:)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr912444404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása