Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2010. szeptember 14. 10:49 - kmaate

FIBA WC

Na, idén néztem először kosárlabda világbajnokságot is. Tény, hogy az eredeti tervekben az volt, hogy az utolsó 2-3 napban Isztambulban leszünk, és ott nézzük élőben Lebron-t, Kobe-t és a többieket, de hát egyrészt ők nem jöttek el, másrészt az én évem sem úgy alakult eddig, ahogy szerettem volna, így maradt a televízió. De sikerült megnézni az összes USA meccset (meglepően kevés volt), mindet megnyerték még így is, és hát várom az Olimpiát ezerrel, amin elvileg szintén szeretnék kint lenni, nem is egy-két napot. Aztán meglátjuk, mit hoz a jövő...

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr722295051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása