Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2010. június 29. 13:56 - kmaate

Beteges állatszeretet

Egyrészt leszögezném, hogy utálom a torokgyíkom, a rohadt kis köcsög minden évben belemegy a gigámba, széjjeltépi, én meg kiköhöghetem a tüdőm és napokig szóhoz sem jutok (miért akar mindenki akkor beszélni velem, amikor nem tudok beszélni?). Szóval ez az állapot áll még mindig fenn, már, több, mint egy hete.

De a jegy megvolt, meg inkább kint séta, mint bent fulladozás, szóval szombaton irány Jászberény, ami terveim szerint az utolsó általam az utóbbi 5 évben meg nem látogatott magyarországi állatparkok sorában.

Nézzük sorjában, hol is jártam:

-Budapesti állatkert

-Margit-szigeti állatkert

-Budakeszi vadaspark

-Veresegyházi Medvefarm

-Abonyi állatkert

-Veszprémi állatkert

-Szegedi Vadaspark

-Miskolci állatkert

-Pécsi állatkert

-Debreceni állatkert

-Nyíregyházi állatkert

-Kecskeméti vadaspark

-Jászberényi állatkert

-gyöngyösi állatkert

szép sor, nemde? (lehet kihagytam valamit, eléggé nem vagyok összeszedett).

Ehhez jön hozzá külföldről:

-bécsi állatkert

-bratislavai állatkert

-londoni állatkert

-reykjaviki állatkert

És akkor még nem számoljuk az aqariumokat, mint London, Campona ésatöbbi

Pár szót a jászberényiről, mert hát most ott voltam. Kifejezetten tetszett. Nekem úgy tűnik, itt is voltam már. Kicsi, de kellemes állatkert, a papagáj sziával köszön, a teknős a krokodil hátáról integet (beteg vagyok, mondtam már, no), még nem néztem a képeket, de szerintem lettek jók.

Ennyi állatkert után egy kis vélemény. A legjobb magyar állatkert vitán felül a nyíregyházi állatkert, és ezt úgy mondom, hogy még nem láttam a Zöld Piramist, ami még hozzátehet egy csomót.

A kisebbek közül vagy a szegedi vagy a jászberényi, ami még igen tetszetős.

A bécsibe érdemes kimenni, mert ott van csak panda a környéken, a londoni nem túl jelentékeny valami. És hát továbbra is fő cél a San Diego-i állatkert, addig már csak még egy nyíregyházi fér bele a terveimbe.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr572118536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása