Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2016. június 06. 09:26 - kmaate

Egyéb május

A május eléggé változó volt, időjárásilag is minden volt itt a fagyoskodástól a kánikuláig, de a naptáramat is szinte naponta át kellett írni, mert mindig bejött valami. Vagy rosszabb esetben kijött belőle, merthát a Gyűrűk Ura koncertet elbaszarintották a szervezők, szóval abból nem lesz semmi júniusban.

Ellenben voltam Music FM-es napon a Hungarorigen, ami ugyan nem volt túl izgalmas, de legalább voltam már a Hungarorigen is és még adtak ingyen kaját is.

A facebookon sikerült nyernem szintén ingyen kaját, Express Diet néven futó poros cuccokat. 5 nap, napi 4 por, leves, smoothi, zabkása, 850 kalória és emberek ezért 14 ezret is fizetnek. Mindenesetre hétfő reggeltől péntek estig ezeket ettük szorgalmassan és ízre nem is volt annyira gáz, éhes is csak csütörtök körül lettem, le is ment úgy 3 kiló, majd szombaton megünnepeltük egy pizzával és fel is jött 2, szóval ugyanott vagyok most, mint két hete, szóval a hasznosságáról ennyit, fogyok én is mint bárki ha betegesen kevés kalóriát viszek be, de ahogy a diéttás 1500-at vagy a normál és szükséges 2000 körülit beviszem máris visszamegy. Viszont 5 napig nem költöttem kajára, szóval haszna volt!:)

Volt angol nyelvű randim is, ez is egy jó és új élmény és ezekszerint már erre is jó a semmi nyelvtudásom, nem tudom mi lesz a következő próbatétel:)

És mivel már nagyon nagy amerikai filmsztár vagyok, hisz idén két filmem is kijön, így nyitottam Boolywood felé és szombaton indiai filmben játszottam fotóst majd járókelőt, de igazából itt még annyit se kellett csinálni, mint az eddigieken, úgyhogy inkább csak sütetem a hasam a Duna Korzón órákon át.

29.jpg Így hát már muszáj volt dedikálókártyát csinálni, hisz széttépnek a rajongók és még ki se jött a három film:)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr358783304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása