Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2015. május 07. 18:15 - kmaate

Elrepültek a napok

Most hétvégén volt az első Öninditós kitelepülés és rögtön két napos hepaj és bár sokat gondolkodtam, hogy menjek-e ne menjek-e végülis teljesen jól döntöttem, hogy mindkét nap ott voltam. Egyszerűen hozta a nyaralás feelinget, hogy más dolgozni megy csütörtökön én meg ki a Budaörsi reptérre és, hogy onnantól  2-4 órán keresztül folyamatosan volt mit nézni, mit hallgatni, min izgulni. Merthát nyerhettem volna repülést is, de sajna nem, viszont sok és különböző repülőt, repülőbemutatót és egyebeket lehetett látni. És még adtak ingyen Red Bull-t és ki is próbálhattam a repülőgépszimulátort (ilyen fejedre raknak szemüveget és amerre mozdulsz úgy repülsz a virtuális térbe, klassz, bár erősen irányítottnak tűnt, ennyire nem vagyok jó:), szóval jól éreztük magunkat és ez a lényeg.
Másnap már más volt a felhozatal, merthát egyrészt a városba volt, tehát millió ember, másrészt ezzel együtt szebb háttér meg jópár kiállított autó és gyakorlatilag az Öninditó tényleg csak a háttérbe volt, nem vég szem előtt, szóval nem is nagyon láttam őket mert beálltam egy még alig foglalt, de jó helyre, hogy lehessen fotózni, de aztán jöttek a különböző bemutatók és vég érdekes, viszont már nagyon fárasztó is volt, mert nem sétálgatás volt, hanem egy helyben álldogálás és a szemünk elé rakták a dolgokat, szóval már nem akkora élmény, de azért jó volt meg utána volt két nap még kipihenni, amire ugyan lett volna program, de elmaradt.
És akkor következő bejegyzésként már az év (egyik?) nagy nyaralása fog következni.

dsc_1572.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr767439956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása