Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2015. április 12. 17:50 - kmaate

Majdnem hétvége

Miközben a baráti társaság kezd a passzivitás és az elutasítás erős lejtmenetébe kapcsolni és már nagyon nem elég, hogy az ember akar valamit, és tesz is érte, de az embernek meg is kell egyedül valósítania mert nincs rá más ember, nos eközben egyre szaporodnak az üres hétvégék, pedig még igazán nincs ideje általánosságban meg úgy egyébként sem, de hát ja, majd idén zárjuk a szezont két hónap után, jövőre meg már ki se mozdulunk a szobából, mindezt úgy, hogy nincs olyan általam ismert ember, aki ennek ellentettjéért többet tett volna.
Node nézzük mi is fért bele ebbe a majdnem húsvéti hétvégében.
Pénteken egy Telenoros nyereményjáték keretében este kimentem, hogy kihúzzak egy S6-ot, ami nem sikerült, de ettől még kétesélyes volt, mert utána kihúznak tombolán is S6-ot. De hát persze legyen vigaszdíj is és sorsoljuk azt előbb, úgyhogy nyilván engem húztak ki elsőnek és nyilván enyém lett volna az S6, ha nem akarnak előtte szórni vigaszdíjakat. Mindenen esetre nyertem egy hangszórót (ye?). Közben volt egy egy órás szünet, így próbáltam a két órával előtte nyert stand up belépőre partnert szerezni és bármi hihetetlen de a Tinderen 3 perc alatt sikerült is egy igent kapnom és legalább egy óráig jól ellenni, míg vártam a sorolást. Persze a csaj nem jött el az adott helyre és időbe és le is törölte magát a Tinderől, de hát mit várjunk ettől, a lányok már csak ilyenek, nem tudnak igent vagy nemet mondani, inkább hallgatnak, vagy törlik magukat vagy percről percre változtatják, hogy mit szeretnének. Szerencsére azonban a hely és idő útba esett, így semmit nem vesztettem holmi lyukra futásra vagy várakozásra.

Hétvégén még gondoltam kiugrom, megnézem a megnyitott Sorsok házát, ha már odavilágít a csillaga a lakásomtól 100 méterre. Nos, kiderült, hogy nincs megnyitva:) De ha már ott voltam, gondoltam vég sétálok a Salgótarjáni utcán, mert állítólag van ott egy eldugott zsidó romtemető. Nos nincs, vagy nem látogatható vagy kutyával őrzött.

Szóval na, majdnem, de végülis semmi. Bár igaz, hogy nem teljesen semmi, hiszen két nap alatt + 7-8 kg-ot mutatott a mérleg (ami úgy tűnik, hogy tény nagyrészt, bár sosem tudom elképzelni, hogy lehet 2 nap alatt ennyit hízni, főleg, hogy még nem is ettem pizzát meg hasonló fast foodot és pláne nem ettem összesen fele ennyi kilót sem, igaz lement fél kiló kenyér, ugyanenyi sonka és vagy 6-8 keménytojás két nap alatt, de ez nem hiszem, hogy magyarázat lenne), majd ehhez is hozzáadott vagy 20-at, végül már vagy 40-et majd vonalakat, szóval meg kellett ölnünk. Osztán remélhetőleg ezek pár nap alatt módósítható anomáliák, mert nagyon nem szeretem a hónapok alatti le napok alatt fel verziókat.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr107361120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása