Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2014. november 07. 15:37 - kmaate

50 első randi és hasonlók

Hazatérve a nem túl jó nyaralásról egyből 6 napos munkahéttel kezdtünk, ami nem esett igazán jól. Volt egy időszakos, ámbátor elég jól kinéző szobor megnézése hétközben illetve elrohantam jelentkezni a Marsiba statisztának is.
Megvolt életem első vakrandija is (legalábbis én nem tudtam, hogy néz ki) illetve ki lett próbálva a rapid randi is, ami béna szervezés, de abszolút pörgő és inspiráló beszélgetéseket hozott. Azt meg tökre nem értem, hogy akikkel jól elbeszélgettem, azok engem nem jelöltem, a két delikvens, aki meg nem is érdekelt, nem is volt jó beszélgetés és lepontoztam, annak meg pont bejöttem, hát sose derül ki, de tippre a szervezők nyomtak el valamit. És két ismétléssel megvolt az Állatkert/Zoo hibridben is a látogatás, ami remek ötlet, nem tökéletes kivitelezés és persze a randikból se lett semmi.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr976875357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása