Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2013. december 31. 12:08 - kmaate

2013 - Ilyen volt

2013.jpg

Ahogy idősödik az ember, úgy rövidülnek az évei, ez a mostani úgy kb. másfél hónapos volt.
Tavaly ilyenkor azt írtam 2013-ról, hogy visszafogott év lesz, némi UK-s utazással, ez be is jött és már mostragadnám meg az alkalmat, hogy a 2014-et még visszafogottabbnak aposztrofáljam és talán 2015-re beerősítünk, de még nem tudom mivel, úgyhogy egyenlőre a 2020-as években bízunk, meg hát ki tudja, hogy megérjük-é.
De nézzük mi is volt idén:
-Geocachingoltunk jópárat, bár ennek folytatása különböző okok miatt most elnapolás alatt van, azért remek szórakozás és ha megyünk valahova azért elő lesz véve a program.
-esett a hó márciusban és a legkeményebb időben mentem Pécsre és mégis jó és szép volt
-voltam szexmúzeumban és zombifelvonuláson, sőt még tükorlabirintusban és lézerrabolós játékban is
-voltunk minivilágban Graz mellett és voltunk Minimagyarországon itthon sőt még mini-Budapest makettet is láttam tegnap, szóval kicsiből mindent kihoztunk úgy érzem.
-Faltam Fel Amerikát és jártam bauxitbányában és riolittufamezőn.
-láttunk többszáz kaptárkövet és Flingstone-ék házát
-jártam Schwarzenegger szülőházában és elolvastam az életrajzát is.
-voltam esküvőn, ahol buborékot kellett fújni és voltam bányában ahol meg csapatépíteni
-az új ismeretség végre nem vont le semennyit, csak hozzáadott az élethez
-és rendbe lett téve egyéb dolgok is, hogy a jövőben egy komplikácóval kevesebbel kelljen számolni.
-befestettem az egész lakást egyedül, a problémás falat befedettem fával (és lett így egy új problémás fal), kicseréltem a posztereket így már majdnem kész a lakás
-minden elromlott és mindenki be akart csapni, de nagynehezen mindenkit legyőztem úgy tűnik
-év fényponjaként jártam immár negyedszer az Egyesült királyságban, láttam unokatesóimat, jártam a Harry Potter és a Sherlock helyszínein és Tolkien bácsi házát is megnézhettem. Borzalmasan nagy élmény volt, már mennék vissza, meg is van a terv, csak most el van napolva)
-túráztam a Rókahegyen, Nagykovácsin, Lupa-szigetén, az Omszky-tónál, Csepelen és Szigetszentmiklósón, Aquinqumban és Kiscelen és Nyóckeren, és ezek csak a Pest megyei túrák-ellátogattunk Barcelonába és Monseratra és programgazdag és szép volt az egész
-voltam a Bristoli és a Barcelonai állatkertben és persze a Pestiben is mégegyszer.
-karácsonyoztunk 22-én és szilvesztereztünk 30-án és kb. ennyire fontosak a dátumok:)
Szóval megint nem csináltam semmit, csak ültem a valagamon:)
Ahogy leírtam máshol is a 2014 az Olvasás évének neveztem el, bármit is jelentsen ez, de azért tervbe van véve két barátos kirándulás is, egy nyaralás vagy egy városnézés melegebb éghajlaton és hát még csomóminden más, mert hát sose írom le a blogra sem a 90%-ot sem, hisz minden napban van valami jó is, mégha az utolsó pár hónap tényleg az idegességről is szólt és mégha az anyagi helyzet továbbra sem teszi lehetővé az elrugaszkodást,pláne a megtakarítást,szóval idén sem vittem volna át egy ft-ot sem, ha nem küldik előre a fizetést:) Nade azért nem rossz ez szerintem így sem.

Évértékelő video: https://www.youtube.com/watch?v=sCMyZ8Y14XM&feature=youtu.be
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr565718707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása