Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2013. augusztus 17. 08:15 - kmaate

Harry Potter, Sherlock és Tolkien nyomában

Nya, kérem szépen meg is volt az idei utazás és meg kell mondjam, jól is esett, meg széjjel is fárasztott, meg még nem is álltam vissza teljesen a magyar hétköznapokba, tegnap majdnem lefotóztam egy szobrot meg ilyenek.
Mivel rengeteg mindent láttam, így napos és részletes adatszintű leírás szükségeltetik, mert tényleg elfelejtem.

Kedd

01.jpeg
Hajnali kettes kelés, majd Liszt Feri majd irány a Jason Stansted reptér, Bakker Street és onnan a Kóbor Grimbusszal ki Leavesden-be, hogy jól megnézzem, hogy mily díszletek meg ruhák meg amit akartok közt lett forgatva a Harry Potter széria. Nagy sorban állás, tömeg, elég nagy helyiségek, tényleg minden cucc ott van, de hát egy idő után már unalmas, hogy csak egy sorozatból van. Hűsítésnek kis vajsör is lecsúszott, ami kellemetes a kánikulai 26 fokba (aztán úgyis lement 19-23-ra, míg kint voltam). Nagy nehezen rábeszéltem a buszost, hogy márpedig én egy órával előbb megyek vissza Londonba, mint kéne, mert azért ez nem 3 órás elfoglaltság. Innen ki a szállásra, néminemű kaja és bevásárlás és sleep.

Szerda

02.jpg
Molyos kirendeltséggel való hajnali találkozó (Gabi) után irány Oxford. A teljesség igénye nélkül voltunk könyvtárba, ahol nem volt könyv, de ott forgatták a Harry Pottert, templomban, ahol inkább tanítanak és ott forgatták a Harry Pottert. College-be, ahol Tolkien prof. tanított, kintafrancba, ahol Tolkien lakott és irkált összevissza kisemberekről meg persze kocsma, ahol itókázott ihlet végett, meg még temetőbe is, de biztos volt itt még sok minden.
Majd vissza Londonba, de mivel másik moly nem jött, hogy kajolni menjünk és túl gyors megtaláltam James Bond dogzóhelyét, így gondoltam elmegyek megnézni a legmagasabb épületet a kontinensen, amiről nem tudtam hol van, de mentem torony iránt és lőn.

Csütörtök

03.jpeg
Irány London és az Olimpia, legalább most nem belépődíjas meg nincs tömeg. Szóval kimentem az Olimpiai parkba megnézni a stadiont meg lángot távolról és teljesen közelről a park bejárható részét, ami egy park és semmi több, de majd szép lesz egy év múlva.
Innen irány a Marble Arch, hogy levágott lófejet fotózzak ala Keresztapa, majd ha már ott vagyok vagy másfél órát sétáltam a Hyde Parkba, hogy megleljem Darcey-t a habokba, de már nincs ott sajna. Innen go a Trafalgar tér, mert előző nap fácsén írták, hogy óriás kékkakas van az egyik szobor helyett és tényleg. És ennyi, hát nem egy nagy szám.:) Majd irány Bristol. Itt, hogy ne lehessen nyugtom még kiszaladtunk a Balloon Fiestára légballonokat nézni, ami teljesen tökjó meg így nem kellett időt beosztani a következő három napba erre, bár ablakból még sokat láttuk őket.

Péntek
DSC_7571.jpg
Közben lerombolódott a lábam, így rokkant múzeumlátogatótempóra kellett váltanom ezen a napon. Kisétáltam az SS Great Britan-hoz, de zárva volt még két óráig, ezért visszasétáltam az M Shed-hez, ami meg múzeum és csak egy óráig volt zárva, így azt kivártam, majd körbemásztam. Innen irány a St. Marry Radcliffe templom szintén toronyiránt, majd az Arnolfini, amire megint várni kellett, de cserébe teljesen üres volt, mindenki csak Gromitot fotózni ment be.
Innen irány a Millenium Squerre, ami egyrészt érdekes a tükörgömbbel meg a sok szoborral, másrészt van ott Aquarium is, amit jól megnéztünk, de teljesen poliptalan volt, bárki bármit mond és reklámoz. Innen irány a Katedrális, ami teljesen nyitva volt, szintén bárki bármit mond:) Osztán még el lett menve a városi múzeumba körbetekinteni, aztán csoszogtam még vagy 5 km-t összevissza, hogy hol a tökbe van a buszmegálló, de aztán meglett és irány haza és kicsit pihenni, olvasgatni.

Szombat
04.jpg
Hétvégén már Katáékkal voltam és még csatlakoztak hozzánk ketten, hogy tele legyen a kocsi és irány Tewkesburry Abbey, ami semmi extra, de azért jól néz ki és fel is mentünk a tetejére, mert lehet. Innen irány Glouchester, ahol már nagyobb katedrális van, a szokásos itt forgatták a Harry Potter-t folyosókkal és még a pincét is megjártuk vezetéssel. Eztán Kata kapott nyulas bögrét a Beatrix Potter múzeumshopba, majd kisétáltunk a dokkokhoz és még pisilhettem is (nap fénypontja:). Végül irány Purton, ahol meg hajótemető van,vagyis partra kihúzott döglött hajók az egy száll deszkától a teljesen jól kibetonozott hajótestig minden, mindez apadt Severn-nel, csatornahajókkal, stb-stb.

Vasárnap
05.jpg
Mivel az Asda zárva volt, de mellette van az uszoda, így én gyorsan bementem, aláírtam egy formanyomtatványt, hogy perverz vagyok és kisgyerekeket akarok fotózni fürdőruciba és így már lehetett párat kattintani, mert hát itt forgatták a Sherlock egyik jelenetét.
Innen irány Stonehenge, mert a mai nap a kövekről szól. Ezt gyors letudtam, a következő Old Sarum volt, de aztán inkább csak bekukkantottunk meg körbe, meg nem is volt annyira köves.
Következő állomás West Kennet Long Barrow, ami egy érdekes sírszerűség a búzaföld közepén, extraként egyéb mesterséges dombok és még mesterségesebb oszlopkörök jelzésszinten kissé arrébb. Majd irány Avebury, ahol szintén kövek vannak körbe, ennyit tud, de ezt fixen, valahogy ez volt régen a fixa ideáljuk ezeknek a népeknek. Útközben még fehér lovat is láttunk a mezőn. Mármint ilyen döglött, óriás kő vagy homoklovat dísznek a domboldalba.
Eztán irány Lacock abbey és Fox Talbot múzeum, előbbibe ugyebár a Harry Pottert forgatták, utóbbit meg adják a jegyhez. Utána kis séta a városba, ahol azért pár angol sorozatot forgattak, de hát az autóktól sok mindent nem lehetett látni. Hazafelé meg megálltunk Coursham-ban, hogy jól néz-e ki, rövid séta meg hasonlók. Napzárásként a magát legjobb bristoli hamburgerezőnek kikiáltó Burger Joint-ba látogattunk.

Hétfő
06.jpg
Reggel Kata még nyitás előtt másfél órával kidobott a Castle Couach-nál, ami egy kis családi vár, simán beköltöznék. Itt az erdő közepén elfogyasztottam kis szendvicsemet, néztem mókusokat, aztán körbesétáltam a várat, találtam 20 helyi pénzegységet és aztán már csak a nyitást kellett megvárni és mivel csak én voltam ezért tökegyedül sétáltam vég a három tornyot pincétől a padlásig, ami egy élmény, mert elég labirintusszerű, de be is rendezett meg nincs is őr, de azért nem aludtam a király ágyába meg ilyesmi, de tényleg.
Eztán irány a Caerphilly kastély, ami meg inkább vár és romos, de nagy és jófajta. Innen már tényleg be Cardiff-ba, végsétáltam a bevásárló utcának induló gettóban végződő főutcán, csekkoltam az éttermet, ahol a Sherlcok játszódik majd a 3. évadban, majd ki a kikötőhöz. Itt van pár érdekes épület, hajó, óriáskerék és mivel találtam egy olyan hajót, amire azt írták, hogy bevisz a városközpontba és nem kell megint 50 percet sétálnom így ezt gyors foglalóztam is és tényleg bevitt a várhoz. Amibe csak bekukkantottam azt irány az iskolaépület, ahol a Sherlock-ot forgatták, majd a parkban nézelődés és várás.

Kedd

07.jpg
Végső nap, újra Bristol. Kezdésként az Állatkertben indítottam, ami kellemes volt, majd egy buszkeverés miatt másfél órát város néztem minden kerületben, miután ezt is meguntam meg felsétáltam a hídhoz, mégiscsak ez a jelképe vagy mifene. Mikor ez is megvolt még egy Cabott tower-be való felmászás is belefért, hogy fentről lássak belvárost is és aztán vissza a szállásra, bepakolás és irány haza és jó hajnali 2 felé már ágyban voltam.

Na, ennyit erről, nagyrészt ez is volt megszervezve, úgy 20% maradt ki és hozzájött még 5%, de már fél sikernél sikernek könyvelném el, itt meg gyanúsan minden klappolt, semmi nagyobb gond nem volt ,annyi helyen jártam, hogy leírni is fárasztó volt most meg tegnap 10-12 óra kellett az ezer kép szétforgatásához meg helyrerakásához, bár még mindig nem biztos, hogy nem szar programba raktam és értelme sem volt.
Katának és Ricsinek itt is köszönöm a vendéglátást, nyilván nélkülük ez nem jött volna létre meg nem így.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr85464459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása