Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2013. június 08. 15:31 - kmaate

Szarul festek

Az ismételten kibővített hétvége az eddigi legkeményebb volt (és reményeink szerint nem is várható rosszabb idén), merthogy belevágtam a teljes lakás fal és plafonfestésébe ezzel a két szép kezemmel.
Gondoltam pénteken délután meg is csinálom a nagyrészét, ebből az lett, hogy 6 óra megállásnélkül való festés, előkészítés, takarítás és az alsó rész egyharmada kész lett. Meg én is idegileg meg testileg. A vágy, hogy másnap folytassam nem teljesülhetett be holmi céges kirándulás miatt, ami végülis nem lett akkora katasztrófa, mint számítottam rá, szóval érdekes bányamúzeum és kevésbé érdekes remetelakok megfigyelése után késő este már újra otthon lehettem a katasztrófa súlytotta területen.

DSC_6721.jpg
Másnap 6-kor kezdődőtt ismét a project és este 19-ig megállás nélkül ment is, gyakokrlatilag két pohár vízzel elvoltam, meg nem is unatkoztam, de estére nagyon kivoltam. A festés még nem is a nagy munka,de hogy minden egyes dolgon, legyen az szabadon, legyen az letakarva, legyen az valahova lerakva és rajta 8-10 réteg egyéb dolog, sőt legyen az szekrénybe elrakva biztonságba, szóval minden egyes dolog festékes lett. Engem ne kérdezzen senki, hogy hogyan. Rajtam is teljes testfestés ékeskedett, amihez szerencsétlenségességesképpen el is szakadt a zuhanyzó csöve, szóval ha nem találok távsegítséget, akkor még nem is tudom, hogy feküdtem volna le aznap. Sajna így ki kellett vennem a hétfőt is, hogy valami rendet vagy tisztaságot teremtsek a káoszból, de ez nem sikerült. Sajnos még mindig kosz és festék fed mindent, de a rend része már majdnem kész (kivéve, hogy a wc is tönkrement, szóval a fürőd még veszélyes terület. Szóval na, festeni nem fogok többet, főleg, hogy nem is lett szép, sőt, hát nem is nagyon lehetett, mert ahhoz álványzat kell meg vonalzó meg mittudoménmi, de kb. egyszínű azért a fal és a plafon is ránézésre fehér, csak figyeléssel tünik át az eredeti szín. De már nem érdekel. Tisztaságot akarok és pihenni, utóbbihoz egy hónapom van (úgy, hogy még jövő hétvégén a lambériás is jön rumlizni), utóbbihoz meg nem tudom mikor lesz érkezésem, egyenlőre nem látok júniusba egy napot sem, amikor pihenhetnék, de talán júliusba, vagy októberbe, meg még van három nap szabim na:)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr885351211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása