Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2012. augusztus 15. 07:23 - kmaate

Olimpia.xxx

Múlt

Az első Olimpia, amire emlékszem, az az Atlantai volt. Épp Alsóörsön táboroztunk, de mindenhol kint volt az óriásplakát, hogy Atlanta, csak 8000 km, szurkolj hangosabban. Érdekes, hogy idén talán egy plakát sem volt már kint. Arra emlékszem, hogy talán két-három kosármeccset is láttam akkor Atlantából, mert még néztem tévét és még tartott az általános iskolai kosaraskártya cserélgetős korszak. Aztán 2000-ben a megnyitóra emlékszem, ahogy 2004-ben is csak erre. Tévét már nem néztem, kosarat sem, szóval max. ami beszűrődött kicsiny világomba. 2008-ba Kenesén nyaraltunk és teniszeztünk nagyrészt, de a vacak tévén azért ment hébe-hóba a dolog és arra jó volt, hogy visszaszokjak a kosárnézésre utána pár évvel.

Jelen

Az Olimpia ötlete remek, a megvalósítás mindig kérdéses, tele van hülye sportokkal és nincs benne más sport és hát ugyanazt az érmét adják egymástól mindenben különböző sporteseményeken is, szóval abszolút eltérő teljesítményt jutalmaznak azonosan. Ezen felül a kvalifikációt nem ismerem, de nem gondolom, hogy ott is minden rendben van, valamint mindegyiken előfordul technikai, bírói tévedés, tehát abszolút nem jelenthető ki semmi olyan, amiket mindig kijelentenek napi rendszerességgel ilyenkor.olimpiai-megnyito2.jpg
De mint mondtam, remek eszme, bár én kizárólag a kozmopolita részével szimpatizálok, holott ez ugye általában egy übernacionalista valami, de pl. engem nem érdekelnek, hogy milyen származásúak a nyertesek, semmivel sem vagyok büszkébb a magyar kajakosra, mint a svédre és kimondottan dühít, hogy Izlandot legyőzték a magyarok kézilabdába.
Idén Londonban volt, ami viszont szerelmem és hát az életemben már nem lesz ott Olimpia, meg közel is van, ki kellett volna menni, de nem sikerült, pedig a Top10 életcélba biztos szerepeltettem volna.
Viszont szabadság még maradt, tehát a két hetet kivettem és teljes háttértévére állítottam a kis Samsungot. Így mindenből láttam pár percet, de semmiről sem tudok továbbra sem, nem tudom ki az az Usen Bolt vagy mi és ami nem tart órákig arról kevés képet is láttam, mert összefoglalóval nem találkoztam. Emellett persze az összes Team USA kosármeccset láttam és a nyitó és záró ceremóniát is teljes egészében.
Hogy izgalmasabb és sportosabb legyen ez a két hét, voltunk többször kosarazni, teniszezni, frizbizni, tollasozni. Játszottunk Londonos társasjátékot és néztem moziba 3D-ben kosárlabdát.

Jövő

Természetesen hiába remek, a továbbiakban nem érdekel az Olimpia, bár Rio az egyetlen hely Dél-Amerikában ahová talán ellátogatnék, de hát közel nincs érdekesség szempontjából az elmúlt x év Olimpiáihoz, szóval nem állítom, hogy akár egy nyitót vagy zárót megnéznék vagy egyetlen egyéb sporteseményt. A kosár valószínű át fog alakulni már Rio-ba, így az sem érdekel.
Hogy 2020-ban mi lesz még, ha megérjük, nem tudom. Isztambul reálisan megközelíthető célváros is lehet, ha addig még nem voltam ott, Madrid sincs messze, de érdektelen város, Tokió viszont extrém érdekes lehet, szóval drukkoljunk nekik.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr54713095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása