Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2011. október 17. 13:53 - kmaate

Bumerángos nagybevásárlás Gallával, Maraton és Wágnerúr

Újabb aktív hétvégén vagyok túl. Pénteken hajnalban még a Bumerángos kitelepülésre mentem el, nagyrészt azért, hogy megnézzem az új üvegstúdiószerűséget illetve postaköltség nélküli nagybevásárlást tegyek a Bumerángshopba. A cuccok nálam, tökig Bumerángos vagyok.

Délelőtt még nyertem egy Galla könyvet, így este még el kellett menni érte, de nagyon nem maradtam, valahogy a Padödö elég unszimpi, mégha Galla jobb is volt negyed órában, mint az egész L'art pour L'art a mostani tévéműsorban.

Vasárnap reggel 7-től délután fél 3-ig meg Dumamaraton 3 előadás, 12 stand upos. Evvan, letudtuk.

Aztán pedig este már mentem a Wagner és filmzenekoncertre, ami hát olyan semmilyen, mert Wagner nem jó, a filmzenéket meg most nem mindenhol játszották jól, de összeségében nem volt drága és nem volt azért rossz, szóval januárban valószínű újra ott a helyem.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr313309271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása