Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2011. augusztus 20. 10:19 - kmaate

Előre ivás a medve bőrére

Medvebőrre nem iszunk, mert nehéz utána kitakarítani.

Másrészt meg van most megint egy pályázat, hogy engem elküldenek mindenféle szállodákba az országban belül és körül és akkor én jól kipróbálhatom, hogy bizony kellemes a thaimasszázs, rágós a krumpli és állat, hogy éjszakai lézerhorgászatot lehet csinálni. És akkor én arról írok, ahogy szoktam, meg fotozhatok és remélem fizetnek is annyit, hogy a buszjegy meglegyen oda.

Persze ha engem küldenek. Nade miért ne engem választanának, mikor az életem meg ez a blog is pont erről szól, igaz eddig mindent úgy kritizáltam, hogy fizettem érte (na jó, általában:), probálgatnám ezt ingyen és bérmentve, megmentve ezzel a 2011-es évet részben, nameg ha tart, hát überelni a 2012-őt, ami egyrészt utolsó év lesz ugyebár világvége miatt, másrészt meg király kafa lesz, ha el nem rontom.:)

Ha a zsűri olvassa, hát tudja mi a feladata, ajánlom magamat, ország-világjáró, erős kritikai hajlammal, írói vénával, fotós tehetséggel, területfejlesztési végzettséggel, nameg pont 29 vagyok, ami még pont fiatal, hogy a fiatalokat jól becélozza, és már majdnem öreg, hogy a középkorúak is befigyeljenek. Ha mást többet tud, az csak azért van, mert szerény vagyok vagy elfelejtettem említeni, de persze azt én is tudom. Igen, még azt is. Azt is. Hát aaazzt, meg megtanulom két nap alatt. Igen, most az izlandi nyelvtanulásra gondoltam, szerintem izgalmas.

 

UPDATE: természetesen kamu volt az egész, nem lett senki sem kiválasztva, pedig már hónapok teltek el. Hát ez van, pedig jó lett volna.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr63166430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása